szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 27
累積人氣: 15238
2008 年 5 月 21 日  星期三 晴天
21/5

pe;;女仔換緊衫果時d男仔係到起哄...

原來係何佳成"扒街"....仲扒得好精彩!!

牙sir仲玩野案件重演....XDDD"

何佳成好"lor"....不過我睇到好心涼

佢都有金日喇!!!!....-v-

好熱....跑公園跑到成身濕晒-0-

之後自由活動...同carmen打羽毛球

玩左一陣呼拉圈.....我學極都學唔識點轉...- -;;

之後同carmen一路玩"哇"艇機一路傾計

eng;;上oral...做1分鐘短講....

金次仲要幫同組既人俾分.....我俾得好鬆手-v-

我第二次講俾第一次進步左=w=

chin;;講番上次果篇文言工作紙....

牙sir叫wallace解番篇文言文....佢亂咁黎

牙sir笑到收唔到聲...我仲到佢眼角有淚光....XDDD

之後教新一課.....牙sir俾左d新彊既相我地睇

好鬼令喔!!!....令都好似假咁=wwww=

lunch;;d人係課室狂播兒歌....仲播到好大聲

細個睇過既卡通片既歌都差唔多播晒出黎XDDD

好似有超人迪加,小丸子,超級小黑咪,龍珠..-v-

牙sir黎到竟然冇罵我地播歌...0_0"

maths;;d人仲係到討論頭先d兒歌.....

冇咩人理牙sir.....不過我有理到佢嫁.....-v-"

fp;;要逐組出黎彩排一次....好得無聊- -

after school;;test t&t...金次真係好難.....-0-"

到第三題已經開始吹水...第三題吹到第五題=[]=""

金次可以合格已經好滿足....= =;;

---------------------------------------------------------------------------------------

琴晚溫書溫到無聊係到影相...^^"

刊登時間︰2008-05-21 08:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 5 月 20 日  星期二 晴天
20/5

520節快樂!!!!

其實我唔知咩係520節....不過是但啦!- -;;

----------------------------------------------------------------------------

comm;;教新一課....唔係好難...

好乖咁聽書....冇咩趣事發生"

maths;;冇聽過書...不過都仲識做數...- -;;

金堂成班都冇咩人聽書....

傾計訓教睇報紙都咩都有....

隔離果個仲無聊到拎紙團當打棒球-0-

eng;;成堂都係到做閱讀理解

好鬼悶....好彩都合格""

cit;;第一次準時記得帶書....^^"

之前次次都帶唔齊野...

個file我到而家都仲交- -;;....牙sir改完派番喇-0-

刊登時間︰2008-05-20 06:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 5 月 19 日  星期一 晴天
19/5

maths;;牙sir教書....但係我冇聽到- -;;

肥谷話金期金多寶有成3千3百萬0_0""

跟住個個拎住部計數機係到計

如果一個月用5萬蚊....都可以用成55年@[]@

個個係到諗用黎做咩.....

d男仔話拎黎抄股買樓放落銀行收利息^^"

但係我同牙周就諗拎黎買別墅=w=

eng;;又要上oral....i hate it!!!!! \0/

好彩同jennifer一組....唔係既成個白痴咁唔識講- -;;

牙sir,miss又抽學號出黎講野...=[]=

好彩抽唔中我...牙sir次次都係抽11號唔係12號-v-

chin;;成堂都係對坐d文言文.....救命 @[]@"""

勁眼訓...中下中下咁上堂...- -;;

lunch;;唔記得訂飯...落canteen買lunch

點知m痛....痛到咩表情都冇...- -

之後上番課室溫comm....但係d人好嘈

溫唔入腦...個肚又痛.....好痛苦

個頭仲開始暈暈地....只好沖去洗手間避世....-0-

t&t;;教新一課....好似係香港旅遊既歷史

非常之有興趣0v0....miss俾左d相我地睇....

百幾年前既彌敦道....真係一條道路

咩都冇....百幾年就可能現變成而家咁....厲害!!!

之後2:28pm....全校默哀3分鐘...

個3分鐘我係到祈禱...但係途中見到d人又玩又笑

完全唔覺得人地可憐....仲拎呢d野黎玩

真係身在福中不知福!!!!....\0/

after school;; test comm....唔係好識....

尤其係第一題....咩合夥組織....

點知我會答左有限合夥嫁......./0\

仲有就係最尾果題....公營公司既資本....

姐係咩野????....@[]@"""

刊登時間︰2008-05-19 07:41 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]