pe;;女仔換緊衫果時d男仔係到起哄...
原來係何佳成"扒街"....仲扒得好精彩!!
牙sir仲玩野案件重演....XDDD"
何佳成好"lor"....不過我睇到好心涼
佢都有金日喇!!!!....-v-
好熱....跑公園跑到成身濕晒-0-
之後自由活動...同carmen打羽毛球
玩左一陣呼拉圈.....我學極都學唔識點轉...- -;;
之後同carmen一路玩"哇"艇機一路傾計
eng;;上oral...做1分鐘短講....
金次仲要幫同組既人俾分.....我俾得好鬆手-v-
我第二次講俾第一次進步左=w=
chin;;講番上次果篇文言工作紙....
牙sir叫wallace解番篇文言文....佢亂咁黎
牙sir笑到收唔到聲...我仲到佢眼角有淚光....XDDD
之後教新一課.....牙sir俾左d新彊既相我地睇
好鬼令喔!!!....令都好似假咁=wwww=
lunch;;d人係課室狂播兒歌....仲播到好大聲
細個睇過既卡通片既歌都差唔多播晒出黎XDDD
好似有超人迪加,小丸子,超級小黑咪,龍珠..-v-
牙sir黎到竟然冇罵我地播歌...0_0"
maths;;d人仲係到討論頭先d兒歌.....
冇咩人理牙sir.....不過我有理到佢嫁.....-v-"
fp;;要逐組出黎彩排一次....好得無聊- -
after school;;test t&t...金次真係好難.....-0-"
到第三題已經開始吹水...第三題吹到第五題=[]=""
金次可以合格已經好滿足....= =;;
---------------------------------------------------------------------------------------
琴晚溫書溫到無聊係到影相...^^"
 
 
 
 
|