szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 1
累積人氣: 15249
2008 年 4 月 30 日  星期三 晴天
30/4

pe;;又係上欖球.....- -;;

跑公園果陣諗住同牙sir講黎m跑少個圈...

點知我淨係講左可唔可以跑少個圈

牙sir已經一口答應....-0-""

eng;;上oral....又要起身講- -;;

牙hoi同wallace爭黎講....XDD

看更最好笑.....

條問題問most important thing係咩

佢竟然答make baby...-0-""

chin;;做上年既會考卷....

綜合能力果份卷好鬼難做....- -;;

maths;;教新一課書....

牙sird態度唔同左....唔係好慣- -;

pf;;分組傾29號果個義工探訪.....

同班幼稚園生玩遊戲...

期待!!...^v^

after school;; test t&t.....唔識做

都唔係miss講果d範圍既..-0-

刊登時間︰2008-04-30 08:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 4 月 29 日  星期二 晴天
29/4

t&t;;上半堂教書....下半堂去左電腦室

miss要我地上網搵酒店既資訊科技

銀座果個海逸酒店竟然有4粒星....=[]=""

迪士尼果個酒店好令....0v0

maths;;岩岩上堂聽左3題就頂唔順

趴左係到訓教...- -;;

訓到中途醒左見到隔離位果個都訓左

好多人都齊齊訓教!...-v-

差唔多落堂先起身....同隔離位果個一樣抽筋-0-"

eng;;講番果份reading....miss話好多人抄功課

下次再俾佢知道邊個抄既罰佢抄字典

成千幾頁.....抄死人0_0""

cit;; test...金次溫左好耐...

但係都有半份唔識...-0-" 我真係電腦白痴

 

 

刊登時間︰2008-04-29 08:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 4 月 28 日  星期一 晴天
28/4

maths;;成堂都係到做工作紙....

金堂做左好多數....0.0"

eng;;上半堂有其他老師黎睇堂....

好悶....差d訓著左- -;;

之後半堂上oral....條問題好難""

chin;;繼續教書...- -;;

之後汁果個綜合能力file....好亂

要填晒全個F.4睇過既書名

咁多...鬼記得咩-0-"

t&t;;教旅遊用到既資訊科技...

t&t + cit ?? 0.0"

都係好悶....但係又唔眼訓啵!~

after school;;補comm...默書

唔記得好多....-0-"

之後又做會考題...做得好趕

同隔離位一齊搵答案...

果然會快好多0.0"

刊登時間︰2008-04-28 06:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]