| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 4 月 5 日 星期六 |
 | |
| 5/4 |
yami 生日快樂!!!!
(琴日係msn打果句係唔你唔想咁快16歲??-v-)
*************************************************
金朝 jennifer add我話佢金日返唔到聲樂
之後冇幾耐吳穎欣都打電話黎話唔返
咁姐係金日聲樂得番我一個-0-""'
我有諗過仲返唔返.....
但係金日可以自己練晒一個鐘
點都返去練歌.....(嘿嘿...我好奸xddd"")
返到去同miss金日得我一個
miss話益晒我....哈哈xdddd"
開聲開左好耐....期間好多人出出入入- -;;
之後教唱果首"the lark"....
miss話我唱極都唱唔到個低音...
媽啊!~~~好難ar ><""
miss話其中一個問題是"我的舌頭"- -;;
唔可以平放....佢話要練到"我的舌頭"可以平放喎-0-""
oh my god.....點練ar呢樣!? = =''''''
|
|
刊登時間︰2008-04-05 04:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 4 月 4 日 星期五 |
 | |
| 4/4 |
金日11點半出去新元中
carmen一早去-0-""
揀睇咩戲....結果都係睇"舞出真我 2"
hey....好好睇!! 0v0
d人跳舞跳得好勁....
但係果頭係個地下轉會唔會轉到流血嫁??0.0
我好驚佢地會轉爆頭-0-""
睇完2點半帶carmen去頌富租漫畫
之後就返家了... |
|
刊登時間︰2008-04-04 04:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 4 月 3 日 星期四 |
 | |
| 3/4 |
comm;;默書....then做會考題
3-4我真係覺得你好煩
你識咪識囉....洗唔洗你咁講ar
係到up埋晒d廢話...\0/
maths;;好眼訓....冇咩都聽過書
做左幾題數咁...好難做- -
chin;;上作文...牙sir要我地5個一組
跟住每組諗一個學會....自己做埋幹事
要搞一個學會活動....有一組係風水學會
請麥玲玲做嘉賓....xddd
有組仲好笑...佢地係攝影學會
請陳冠希做演講嘉賓....岩晒啦xdddd""
我地果個係特技學會 , 全因為牙hoi係到-0-
eng;;派番默書...100分 ^0^....
之後做listening....好鬼悶....下星期1唔洗SAB
嘻嘻....好yeah!!! |
|
刊登時間︰2008-04-03 07:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 253 | »
|