| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 3 月 27 日 星期四 |
 | |
| 27/3 |
eng;;對番份假期功課...講superstition
miss突然問我有咩係屬於superstition...0.0""
我諗到666...但係又好似唔關superstition事
所以是旦講左black cat - -;;
maths;;牙sir竟然上堂唔對功課答案0.0
可能佢覺得教新野重要d...
同楊wing吹下水做下數又一堂
好快過0v0""....正點係我同楊wing都冇訓教-v-
chin;;牙sir話第一返學上堂輕鬆d
唔洗作文改上口話....但係我寧願作文- -;;
我愈黎愈憎口語....朗讀都還可以
唔想花心機諗一大篇野之後仲要同人嘈\0/
lunch;;同楊wing & heidy & 牙周去耶林閣
個waitress好串啊 \0/"""
態度又唔好...唔好而為我地係學生就好蝦啊!!!\0/
對其他人又唔見係咁既態度
小心我投訴你!!! \___/
comm;;教新野...都ok悶= =;;
miss話見到我地d樣好眼訓...佢自己都好眼訓
所以拿拿聲教完金日要教果d就落堂
3點3就教晒俾我地自修-0-""
放學就同牙周搭輕鐵返屋企....咩人都冇
仲有位坐@.@""......好多學校都未返學
好慘啊我地!!...../0\
|
|
刊登時間︰2008-03-27 08:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 3 月 26 日 星期三 |
 | |
| 26/3 |
金日又係冇人係屋企
訓到12點半先醒...0.0"""
起身開電腦做我每日必做既事
就係上youtube睇黑澀會同棒棒堂-v-
睇完成2點幾...冇野做 , 開電視睇
做真情-0-"".....愈睇愈悶- -
之後煮面食....食完洗碗幫牙ma整野
雖然做晒功課 , 但係星期5又test又dict
金晚又要開工溫dict....-3-
不過篇<<再別康橋>>好易背姐....-v-
聽日要返學喇....唔想返><"" |
|
刊登時間︰2008-03-26 04:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 3 月 25 日 星期二 |
 | |
| 25/3 |
終於做晒功課喇;;....開心^0^
金日牙ma一早就出左門口
冇人理我訓到幾點-v-
但係10點自己都自動起左身=.=
橫點都醒左就起身做功課
牙ma要夜晚先返..得我同牙妹係home
自己係房唔理佢....
到下晝佢個fd上左黎話做功課喎
牙ma話搞到自己牙妹唔理佢都得
但係人地個女就要我睇實
咩道理....-0-""
聽日牙ma又唔係home喇...
要返牙妹去醫院復疹
得我一個係home...功課又做晒
悶死囉聽日-[]-''''' |
|
刊登時間︰2008-03-25 06:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | ... | 253 | »
|