| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 3 月 9 日 星期日 |
 | |
| 9/3 |
一首自己好鐘意既詩歌
金日係教會唱過
特意向大家推介
請細心留意歌詞
聽完之後...
你地有咩感覺??有咩感觸??
<<活出真正的你>>
若有人在基督裡,他就是新造的人,
舊事已過,都變成新,
你有你的過去,我有我的悔恨,
每個人都有不同的故事。
神早就已經知道你所經歷的憂傷,
來到祂施恩寶座前,
祂要除去一切重擔,使你得著更新。
耶穌的愛,奇妙的愛,
讓祂拿掉你的面具,可以活出新造的你,
耶穌的愛是奇妙的愛,
向祂敞開你的自己,活出一個真正的你。
|
|
刊登時間︰2008-03-09 09:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 9/3 |
金日睇左果套<<異度見鬼>>
都唔恐怖既....仲差d睇到訓- -;;
係新元朗中心間百老匯睇....套野12:10開場
我12:00先去買飛....仲以為冇位啦...
點知成場空晒冇人買....-0-
入到去得個一丁友坐係到睇緊....
我一度懷疑佢係唔係人-0-""
之後都係得幾個人入場...
全個院加埋都唔夠10個人- -;;
咁樣睇鬼片的確幾high既.....
我隔離仲係有空位...幾驚睇睇下多左個人
不過我淨係知個個入黎都係食緊燒賣
搞到4周圍都係燒賣味-0-"""
成套野一d都恐怖...佢係西片版既見鬼
可能我之前睇過港版既見鬼...
所以我一d都唔驚...
本人誠意各大家推介<<異度見鬼>>
千其唔好買黎睇....租黎睇都覺貴啊!!-0-"" |
|
刊登時間︰2008-03-09 03:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 253 | »
|