| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 3 月 12 日 星期三 |
 | |
| 12/3 |
PE;;考試...考籃球...點解考果次先入唔到籃!?-0-
前先練就次次都入到籃.....- -;;
eng;;成堂都係到作文....250字`諗爆頭啦-[]-""
chin;;牙sir又罵人..好多人唔交功課
之後就做listening...
comm;;派琴日份test....73分...ok啦!~
miss話會考考到60分就有C....
太好了!!繼續keep住應該冇咩問題-v-
|
|
刊登時間︰2008-03-12 05:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 3 月 11 日 星期二 |
 | |
| 11/3 |
comm;;一開始對mc...又俾我拎到平時分^0^
之後test...唔記記得左個條例名-0-"""
miss話錯個條例名成題唔改
sh*t....冇分喇...@[]@""
金日好多人知道要test都爆晒粗...
成個課室好多粗口飛黎飛去....0.0""
maths;;派琴日份test...終於有次合格喇xddd
但係點解得jennifer份卷有寫到"有進步"....-3-""
之後牙sir教書.....但係冇人聽....成10幾個訓教
其餘有d係到照鏡...吹水...睇報紙...玩手指..咩都有-0-""
eng;;又有test喇....-0-""好難!!!
d人做左唔夠10分鐘就趴晒係到
miss又發火了....-[]-""之後又係講SBA....= =;;
cit;;教書...教電腦既解析度....牙sir又講爛gag了...
佢係個board到畫左隻有16隻腳既狗
之後問我地果隻係咩黎....點知個答案係16:9...-0-""
牙sir你好爛牙!!!....- -;; |
|
刊登時間︰2008-03-11 06:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 3 月 10 日 星期一 |
 | |
| 10/3 |
黃敏漾`生日快樂!
以我記憶你金年應該係17歲....=w=
*************************************************
maths;;大半堂用左黎test...溫左書果然唔同d~0v0
之後就教左少少數....不過冇聽到
光明正大咁做SBA...-v-""
eng;;又係教SBA果d....果個 1 min talk好難
得個30秒諗...講又係得1min....講到example就夠鐘
好冇引囉!!!-0-"""
chin;;對答案...好無聊....\0/"""
lunch;;又係去耶林閣食-0-"".....而家已經變左
唔知去邊食好就去耶林閣食- -;;
又平又大份....27蚊食到你嘔""
次次食完都飽到想嘔...../\/\""
最貴係食大快活...成29蚊 , 厄錢!!!\0/
t&t;;又係test- -;;....唔記得晒d野-0-"""
之後又係做練習簿....教左少少書咁
差唔多落堂miss就問我地31號outing想去邊
d人個個都唔係好見去山頂
但係唔知鬼個話去坐360..../0\
打死都唔坐ar!!!!痴線 \0/
最後miss話去香港島既幾個大型商場
點都好過坐360....上次坐完海洋公園果個都嘔
坐360我都唔知會發生咩事- -;;;; |
|
刊登時間︰2008-03-10 06:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | ... | 253 | »
|