szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 13
累積人氣: 15261
2008 年 3 月 12 日  星期三 晴天
12/3

PE;;考試...考籃球...點解考果次先入唔到籃!?-0-

前先練就次次都入到籃.....- -;;

eng;;成堂都係到作文....250字`諗爆頭啦-[]-""

chin;;牙sir又罵人..好多人唔交功課

之後就做listening...

comm;;派琴日份test....73分...ok啦!~

miss話會考考到60分就有C....

太好了!!繼續keep住應該冇咩問題-v-

刊登時間︰2008-03-12 05:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 3 月 11 日  星期二 晴天
11/3

comm;;一開始對mc...又俾我拎到平時分^0^

之後test...唔記記得左個條例名-0-"""

miss話錯個條例名成題唔改

sh*t....冇分喇...@[]@""

金日好多人知道要test都爆晒粗...

成個課室好多粗口飛黎飛去....0.0""

maths;;派琴日份test...終於有次合格喇xddd

但係點解得jennifer份卷有寫到"有進步"....-3-""

之後牙sir教書.....但係冇人聽....成10幾個訓教

其餘有d係到照鏡...吹水...睇報紙...玩手指..咩都有-0-""

eng;;又有test喇....-0-""好難!!!

d人做左唔夠10分鐘就趴晒係到

miss又發火了....-[]-""之後又係講SBA....= =;;

cit;;教書...教電腦既解析度....牙sir又講爛gag了...

佢係個board到畫左隻有16隻腳既狗

之後問我地果隻係咩黎....點知個答案係16:9...-0-""

牙sir你好爛牙!!!....- -;;

刊登時間︰2008-03-11 06:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 3 月 10 日  星期一 晴天
10/3

黃敏漾`生日快樂!

以我記憶你金年應該係17歲....=w=

*************************************************

maths;;大半堂用左黎test...溫左書果然唔同d~0v0

之後就教左少少數....不過冇聽到

光明正大咁做SBA...-v-""

eng;;又係教SBA果d....果個 1 min talk好難

得個30秒諗...講又係得1min....講到example就夠鐘

好冇引囉!!!-0-"""

chin;;對答案...好無聊....\0/"""

lunch;;又係去耶林閣食-0-"".....而家已經變左

唔知去邊食好就去耶林閣食- -;;

又平又大份....27蚊食到你嘔""

次次食完都飽到想嘔...../\/\""

最貴係食大快活...成29蚊 , 厄錢!!!\0/

t&t;;又係test- -;;....唔記得晒d野-0-"""

之後又係做練習簿....教左少少書咁

差唔多落堂miss就問我地31號outing想去邊

d人個個都唔係好見去山頂

但係唔知鬼個話去坐360..../0\

打死都唔坐ar!!!!痴線 \0/

最後miss話去香港島既幾個大型商場

點都好過坐360....上次坐完海洋公園果個都嘔

坐360我都唔知會發生咩事- -;;;;

刊登時間︰2008-03-10 06:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]