| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 4 月 11 日 星期五 |
 | |
| 11/4 |
cit;; test...唔識 , 亂吹落去-,-
成行互通答案....xddd
comm;; 做會考題....好煩牙d題目
唔想做....但係都要做....唔做會考好大獲-0-""
chin;;默成語....應該岩晒既xddd"
之後做會考題...d文言文好難
完全唔明佢up咩....-0-""
maths;;單堂...成堂係到發夢-0-
做左一題數咁大把....^^"
eng;;講果個writing點做....講左好多日
都唔係好明點作...
個題目太難喇....= =;;...miss話可以做F.5考試題目-0-
after school;;補課...補英文
我差d訓著左....- -
星期一就唔洗考SBA了....= =;;
|
|
刊登時間︰2008-04-11 08:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 4 月 10 日 星期四 |
 | |
| 10/4 |
eng;;對答案...錯左一半-0-
睇黎我d英文真係要加把勁喇....
maths;;又係到玩數獨...
金次果個易過上次好多....
唔洗玩咁耐.....
我金次有時不時郁下個頭....-v-
chin;;好多人冇帶書...包括我-v-
搞到牙sir要我地分組 , 一組睇一本書^^""
講演講詞....好似好難寫咁...
要我地傾下一個好似旅遊月咁既野
介紹香港景點同活動....
睇黎我要拎 t&t 本書抄喇=w=
maths;;又test....完全唔識做
亂咁吹...希望有分吧= =;;.....
公民;;去電腦室睇ive果d野.....
d學費好貴啊-0-.....不過有幾個有d興趣
after school;;中文test...唔算容易...
但比我想像中易左...^^""
|
|
刊登時間︰2008-04-10 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 4 月 9 日 星期三 |
 | |
| 9/4 |
pe;;跑公園果時扭親隻腳...好痛
牙周叫我話比牙sir聽唔好上堂
但係佢金堂好火...唔敢講
頂硬上- -;;....上欖球....好彩唔係跑好多
但係我唔鐘意男仔一組...佢地好鬼大力= =;;
搞到我次次都接唔到個波!!...\0/
eng;;分組傾果個writing.....
又係要係張大紙到寫野....
好耐冇咁玩lu....嘻嘻"好好玩xdddd
chin;;講書...之後做會考題....
做做下同楊wing為左張紙巾係到嘈....- -;;
佢要同我分手....@[]@""
comm;玩果個咩鬼交易遊戲...
隔離組痴線嫁....成700蚊磅檸檬都有
厄錢嫁!!!...\0/...不過我地班d人講價好勁
個個嗌到"嘈喧巴閉"....^^""
miss有咪都唔夠我地大聲xddd...... |
|
刊登時間︰2008-04-09 06:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | ... | 253 | »
|