| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 4 月 2 日 星期三 |
 | |
| 2/4 |
PE;;唔知點解唔洗上....
去左電腦室自修..成堂同carmen上論壇睇
果幅圖好好笑..."A片拍攝實錄"
竟然係4個傻仔係到整"A片"2個字...
我同camen笑左勁耐xdddd""
eng;;我唔記得做過d咩....- -;;
總之係講書....仲好鬼悶-0-""""
chin;;對功課答案....嘻!我金堂拎到good =]
之後教新書....講陶淵明-0-""...
又係一個鐘意飲酒既人...
點解好似個個古代明人都係咁鐘意飲酒既?? 0.0
maths;;好留心做數...唔明仲問牙sir
我金堂變左乖學生...xdddd"
公民;;睇片....又係果d鼓勵人既野
次次睇親都係果d野....悶! = =;;
|
|
刊登時間︰2008-04-02 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 4 月 1 日 星期二 |
 | |
| 1/4 |
XO仔生日快樂!!!
**********************************************************
comm;;教貿易文件...好煩啊!!
又收多錢又收少錢....
一時退貨一時又話有折扣....
跟住又要出番收據......麻煩!!!! \0/""
maths;;一上堂已經冇聽書....
同楊wing一齊係到畫本入面果個人
嘻嘻....俾我地畫到好令仔xddd
eng;;好悶....對答案....錯晒!!xddd""
之後做writing corr...我鐘意!!
冇咁悶同唔洗點用腦....good!! xdddd
cit;;牙sir教整動畫....仲有教用PhotoImpact改圖
嘻嘻...我整到陳冠希個樣好好笑xddd
原來陳冠希大眼粗眉既樣都唔錯嫁....-v-
|
|
刊登時間︰2008-04-01 06:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 3 月 31 日 星期一 |
 | |
| 31/3 |
maths;;講番果份test卷...
成堂都係到抄黑板d答案....好悶
eng;;分番自己組傾SBA果d野....
基本上都係係到抄野...跟住背中文
落堂先發覺我未做skill smart - -;;;
chin;;默書....我寫錯左個字=[]=""
你竟然睇唔到我寫錯字
希望牙sir都睇唔到吧.....唔係既你要被罰了- -;;
t&t;; outing....去隔離銀座 - -;;
睇下銀座既設施同適唔適合旅客
張工作紙問百佳入面最平同最貴既野係咩
入面最平既係鹽....只係要$1.2
但係最貴既野係人參三鞭回春酒!!! xddd
竟然要$19500...-0-""痴線的!
返學校果時人地個個放學走我地就反而返學校
呢種感覺好特別...@v@""
|
|
刊登時間︰2008-03-31 06:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | ... | 253 | »
|