szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 5
累積人氣: 15302
2008 年 3 月 30 日  星期日 晴天
30/3

金朝8半出門口返教會

去到輕鐵站已經搭9...約左陳曼9點係元朗等

搭761P一定遲到=0=...所以轉搭西鐵

好耐冇搭西鐵了....^^""

果然可以準時9點去到元朗...但係陳曼遲到=[]=

等左佢15分鐘 \0/.....可惡!!!

金日主日崇拜好high....I like it !!!XDD

主日完左之後同陳曼 & 美君去食野

之後一齊搭車返天水圍....

陳曼黎左我屋企....2點落去接張繼月...

佢唔識黎天華....-0-""

接左佢黎屋企之後就可以練果首歌

練左2個幾鐘.....都算OK既

星期2有番咁既水準應該冇咩問題

我地3個都有一個共通點

就係坐係到唱唔到歌.....- -;;

一定要企係到先唱得到....-0-"""

3丁友企係到狂唱左2個鐘....

起瑪成百次.....勁啊!!!-0-

佢地走左之後就等MISS黎補習....

下星期唔洗補....因為要去牙公到...

OH MY GOD!!!...一定悶死-0-""

刊登時間︰2008-03-30 07:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 3 月 29 日  星期六 晴天
29/3

金朝10點就出左門口返學校練歌...

好眼訓....平時返12點果班的- -;;

返到去....等陳曼10點落堂 & 等張繼月黎

人齊之後練聯校歌唱果個....

冇咩時間練....10點9到張繼月要上堂- -;;

陳曼又要走人去沙田-0-

等張繼月落之後得番15分鐘練

之後12點要同我上堂-0-""""

下星期2比賽....夾得果幾次

我唔想校內決賽都入唔到>_<"""

話晒3個都係聲樂嫁麻....初賽就輸好"lor".....= =;;

聽日要佢地上黎我屋企再練過.....\0/

之後上堂miss派新歌....幾好聽的

歌名叫"The Lark".....唔係好難唱既應該

得一個位係高音d.....不過都係so音 , 仲要係C major

ok既...對自己有信心!!! \0/

首歌有英文版同德文版...miss話德文版好聽d

要我地唱德文版....但係我唔想唱- -;;

上次果首德文歌差d練死我

唔好再黎.....-0-"""

miss , 唱英文好啊...haha..xddd""

************************************************

   ↑ 歌譜...=w= ↑

刊登時間︰2008-03-29 08:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 3 月 28 日  星期五 晴天
28/3

金日好黑仔啊!!!=[]=""

出門口落樓下俾個男人枝煙噴中

之後行唔夠十步又俾樓上d水淋中...件冷衫濕晒

搭輕鐵又幾乎落唔到車

返到學校先知要做maths...仲耍冇簿冇影印

放學仲要俾人罰留堂....

黑色星期五啊!!!!!......=0="""

***********************************************

cit;;有大部時間都係自己上網

再唔係就溫中文....咁堂我有聽書-v-

仲識教人tim.....xdddd

t&t;;一上堂就test....又唔記得d

吹左d落去...希望吹中啦=w=

之後就講下個再下個星期一outing既事

去羅桂祥茶具博物館 (個名差唔多喇;;) ^^""

chin;;默成語...唔記得左2個=0=

我個100分冇喇;;......之後就對個100題mc

信人終於冇信自己咁好.....搞到錯左喇果題-0-""

下個月班會活動...朝9晚5 bbq ^^""

其實我想去個暑假個camp嫁...

但係你地個個都唔去......-3-

maths;;一上堂牙sir就話test=[]=""....玩突擊

當然係唔識喇...好彩牙sir話可以睇書xd

eng;;教讀d vocb...個個係到亂估d讀音

好好笑"".....有人讀左日本既"白痴"出黎xddd""

之後講SBA同miss check TVnews...=0=

唔夠分....要留堂做番- -;;.....

番完堂就同Nacole搭車屋企

 

刊登時間︰2008-03-28 06:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]