| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 3 月 1 日 星期六 |
 | |
| 1/3 |
兆棠`生日快樂!!!
9歲啦....祝你學業進步!!!
金日9點半就返左學校練歌
聽日要表演....唱3首歌`'
練得仲好過比賽果時-0-"""
如果比賽果時唱咁好既話就可能入到三甲
練到1點鐘就放人返屋企....
聽日要8點返到學校ar!!!!! =[]=''
姐係最遲都要成7點鐘起身
痴線嫁!!!星期日都要人咁早起身>0<""""
之後就同牙ma去左北江買野
返黎就幫隻狗沖涼....佢整到我成身濕晒-0-
以後唔幫佢沖涼!!!! .\_/. (牙ma幫佢沖xddd")
|
|
刊登時間︰2008-03-01 04:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 2 月 29 日 星期五 |
 | |
| 29/2 |
琴日睇星座運情話我金日會因為一d而開心到彈起
的確;;我金日真係好開心^0^
d朋友們關係好左;同家人既關係都好左
可喜可賀!!!
CIT;;做VOCAB...背<<將進酒>>...發下白夢咁
偏偏冇認真聽書...==;;
我真係對呢家野完全冇興趣,,
T&T;;MISS重複講番星期日教過既野..因為好多人冇返
之後就TEST...唔識...好多都係吹的`
之後就講機票同證機證既分別,同埋出境CHECK IN既程序
CHIN;;默書`'楊WING篇<<將進酒>>默漏左2句
同錯左2個字....足足冇左80分0.0"
得分20分...放學要留堂補默.....
之後就教古詩十九首= =;;;....完全未學過-0-''''
MATHS;;因為一支眼藥水而同楊WING搞左好耐....
佢要我幫佢滴...但係佢又唔肯俾我滴-0-;;
姐係我一話滴既時候佢就話等陣....
搞左好耐先滴完2隻眼...= =;;
ENG;;落左HALL睇英文書...好悶...唔岩睇
正冇引之時MISS張我我幫佢搵D女仔岩睇既書
但係搵極都唔岩.....就係咁搵到放學-0-'''
放學就同HEIDY行路返屋企
林C紅`生日快樂!!!!
4歲仔啦`唔好再笑得咁衰啦XDD"
|
|
刊登時間︰2008-02-29 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 2 月 28 日 星期四 |
 | |
| 28/2 |
做了一整天的"濛面超人"...
金朝jennifer話我知金個星期日
choir要表演 , 表演俾d來年既f.1睇
關我咩事喎-3-....下年我都唔係到啦
係就俾金年既f.1表演=w=
英文堂miss lam發惡罵人做唔好d功課
d人話miss冇講清楚就罰人
其實miss係星期2講得好清楚唔可以咁做
不過見到個個都好唔鋸咁...費是出聲- -''
maths堂教新野....都仲聽得明既...
不過用計數機禁果d"sin,cos"果d咁禁極禁唔到
中文上作文....作論說文....唔係好難姐
話晒都係金多年作得最好既文-\/-
如果作抒情文既我就大獲姐...
論說文都冇咩困難xddd.....好快作晒=w=
商業堂又分組搶答...差唔多堂堂都係咁-v-
呢2堂好好笑...miss話"有個ar伯屋企有地"
跟住有人話"咁我屋企都地既xdd"
差d激死miss....嘻"
***********************************
放學經過office見到譚sir
我終於同佢講左我想退出壁報組
其實我想同佢講好耐嫁啦...
不過唔知點同佢解釋
又驚俾佢罵....=0=
第一 , 我都唔知點解初頭會去左壁報組
第二 , 我都唔識整壁報 , 畫畫又唔掂
第三 , 私人原因 (同壁報組既人有關)
主要原因係第三點=w=
正當我驚譚sir會罵我之時
佢竟然一口答應左啵0.0"...
真好!...以後再唔洗為面對佢地而煩! |
|
刊登時間︰2008-02-28 04:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | ... | 253 | »
|