| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 2 月 15 日 星期五 |
 | |
| 15/2 |
好累好眼訓...
上CIT果陣真係訓著左....
但係唔係訓左好耐....~.~
除左T&T堂精神D之外
其餘都係好眼訓...-0-
放學練歌....差D訓著左
唱歌都可以訓得著.....我死得啦- -''
下星期就比賽....呢幾日狂練習
金日都練到6點幾先放.....聽日又要練3個半鐘
聲都冇....中音得個9丁友 , 其餘高低音都有廿幾三十個
牙SIR要我地一個頂三個.....-0-
點頂啊!?....一個把聲要等到佢地三個人既聲量
痴線嫁...比完賽一定啞=_="
|
|
刊登時間︰2008-02-15 07:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 2 月 14 日 星期四 |
 | |
| 14/2 |
情人節
- 第一日返學.....未做晒功課~.~
- 牙sir , miss派利是@v@
- 抽到果封利是竟然係寫住"恭喜發財" -0-"
- 收到好多朱古力...0v0
- 送左好多朱古力俾人...(男女都有送-\/-)
- 冇做maths功課....點知唔洗上maths堂 xddd
- lunch出去食 , 冇晒位....最後去左板橋食
10丁友係10分鐘內食晒跑番學校xddd
祝大家情人節快樂!!! |
|
刊登時間︰2008-02-14 05:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 2 月 13 日 星期三 |
 | |
| 13/2 |
<<功夫灌籃>>比想像中有趣
滿好笑的!!! -v-
當然不及<<長江7號>>好看
但也值得推介的!
**愈來愈覺得周杰倫很帥...
|
|
刊登時間︰2008-02-13 06:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | ... | 253 | »
|