szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 6
累積人氣: 15217
2008 年 1 月 24 日  星期四 晴天
24/1

連續2日冇訓過教...

金晚再訓唔到既話...

真係命都冇....

刊登時間︰2008-01-24 04:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 1 月 23 日  星期三 晴天
23/1

金日返學去左頌富果間M3買鞋.....

最後買左對con屎...不過對con屎唔係all star

而係one star....佢話係con屎又一新牌子喎0.0"

不過都幾令....銀色的*v*

-------------------------------------------------------

["one star"寫真集]

 

 

 

刊登時間︰2008-01-23 03:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 1 月 22 日  星期二 晴天
22/1

金日好似係寶寶既生日.....生日快樂!!!

-----------------------------------------------------

金日終於考maths喇.....等左咁耐xddd"

首先考卷一 , 姐係要計數果份...岩岩開始都ok容易

心諗金次應該會合格 , 點知愈做愈難-0-"

去到最後...完全唔識做 /0\.....死lor , 成11分題

冇望啦><"....只好靠mc拎分...

但係份mc仲難.....痴線嫁!!!出咁難做咩喎 \0/

可惡!!!...搞到冇晒心機做 , 有半份係亂撞

金次可以拎到3成分都感謝主lor...=0=.....

2點鐘返學校補課....補到成4點半先放

果2個鐘基本上係同隔離位吹水~~ =w=

同carman不斷搞爛gag....xddd"

牙sir話份卷好長 , 要寫快d..我地就聽到"死快d"

哈哈...唔聽書就真係死快d lor...我又係咁講笑話

俾carmen聽....笑到佢收唔到聲...係牙sir面前喪笑xddd"

 

刊登時間︰2008-01-22 04:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]