| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 1 月 24 日 星期四 |
 | |
| 24/1 |
連續2日冇訓過教...
金晚再訓唔到既話...
真係命都冇....
|
|
刊登時間︰2008-01-24 04:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 1 月 23 日 星期三 |
 | |
| 23/1 |
金日返學去左頌富果間M3買鞋.....
最後買左對con屎...不過對con屎唔係all star
而係one star....佢話係con屎又一新牌子喎0.0"
不過都幾令....銀色的*v*
-------------------------------------------------------
["one star"寫真集]
 
 
 
|
|
刊登時間︰2008-01-23 03:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 1 月 22 日 星期二 |
 | |
| 22/1 |
金日好似係寶寶既生日.....生日快樂!!!
-----------------------------------------------------
金日終於考maths喇.....等左咁耐xddd"
首先考卷一 , 姐係要計數果份...岩岩開始都ok容易
心諗金次應該會合格 , 點知愈做愈難-0-"
去到最後...完全唔識做 /0\.....死lor , 成11分題
冇望啦><"....只好靠mc拎分...
但係份mc仲難.....痴線嫁!!!出咁難做咩喎 \0/
可惡!!!...搞到冇晒心機做 , 有半份係亂撞
金次可以拎到3成分都感謝主lor...=0=.....
2點鐘返學校補課....補到成4點半先放
果2個鐘基本上係同隔離位吹水~~ =w=
同carman不斷搞爛gag....xddd"
牙sir話份卷好長 , 要寫快d..我地就聽到"死快d"
哈哈...唔聽書就真係死快d lor...我又係咁講笑話
俾carmen聽....笑到佢收唔到聲...係牙sir面前喪笑xddd"
|
|
刊登時間︰2008-01-22 04:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 253 | »
|