szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 9
累積人氣: 15220
2008 年 1 月 4 日  星期五 晴天
4/1

金日d溫度好似同琴日差唔多....一樣咁凍-0-

起身果陣同琴日一樣.....超想死>_<

金日比琴日少左野拎....得個大file...不過去到月台走車

我心愛既751P走了...>_<"....只好等舊情人751吧!

不過好鬼多人都好愛751啵-0-".....

已經多人嫁啦...前面果2個人仲要一路攬一路狂嘴>3<"

睇到成個人醒晒@v@".....

----------------------------------------------------------------------------

返到學校問人t&t做晒未 , 諗住借黎抄

點知搞左一大倫先知我拎錯工作紙-0-"....唔怪得成半份唔識做啦~

第一堂去N402自修...諗住上shining玩啦...

點知上極都上唔到....把鬼火就熄左陪電腦溫中文  \ _ /"

之後英文悶到嘔啊=0="....淨係做Ex....悶悶悶悶悶x1000000-3-

跟住係孖堂t&t , 同miss講做錯晒...miss就微笑咁話星期一交番

嘻嘻...miss徐真好人^.^

之後上中文堂 , 派番之前份test , listening果份係女仔之中最高分...

閱讀理解就死晒....2份加埋先岩岩合格><"...好失敗"

------------------------------------------------------------------------------------

岩岩睇完醫生返到黎 , 我唔係傷得感冒

而係神經系統發炎...半邊身麻痺-0-"

已經幾日係咁嫁啦....個醫生話再惡化既話要入醫院喎

我唔想入醫院>_<"

刊登時間︰2008-01-04 06:30 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 1 月 3 日  星期四 晴天
3/1

金日開始要返學lu...

金朝一起身超凍><"...打電話去天文台先知得9度-0-"

換校服果時凍死我!!!...超想攤番落床繼續訓=w=

著坐超大件校褸加上一大疊書返學係好痛苦的!!!

又凍又重...係個輕鐵月台等車..好慘!!

返到學校暖好多...=w=....不過依然著住件校褸 , 因為太暖啦~~>0<

牙周好好笑 , 張紙明明係個file到 , 但係佢又話搵唔到

仲要打電話返home叫牙ma搵 , 不過我一搵就搵到- -''

跟住佢係課室對住個電話大嗌"唔洗搵啦!!搵到啦!!"

之後佢牙ma話"運吉嫁你!!!"....笑死我同楊wing!!!XDDD"

-------------------------------------------------------------------------------

上晝6堂all is 孖堂 , 仲要係中英數-0-"...不過我鐘意上中文堂-v-

上英文果時miss lam要我地拎本書出黎check~~

江偉雄大嗌" MISS!!我本書唔知點解無啦啦變左本WRITITNG啵!!"

MISS LAM " 我理你 , 你同我嘔番出黎!! "....

點知江偉雄對住自己個書包話 "你同我嘔番出黎牙!! "....笑死我!!XDD

上MATHS堂悶死...牙SIR講完條數之後問有冇人唔明

冇人理佢....跟住佢話明白既舉手 , 之後全班一齊舉手 , 真齊心XD

上中文堂練個人朗讀 , 個個都讀到好好笑!...趙晉霆讀到好似吟詩咁

高低音運用得超好!!....有D就讀錯晒D字 , D音又唔岩

LUNCH就同左楊WING & 牙歡去"愈"富食野 , 要同個許劍輝同一張檯

OH MY GOD~~拿拿聲食完走人!!

之後係商業堂 , MISS好好心情 , 不過佢日日都好好心情^0^

牙HOI將條頸巾包住個頭 , 成個印度人咁XDD"

上堂多數搵番之前D野 , 同教左少少新野

俾MISS叫中出黑板答問題 , 咁都可以俾我撞岩=w=我好醒!

之後就準時3:30放學....同牙周一齊搭車返home~

刊登時間︰2008-01-03 05:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 1 月 2 日  星期三 晴天
2/1

終於做晒功課lu~ >v<"....

頭先聽到歌d歌詞好正!!! ↓

農夫-學海無涯

農夫書院 美好人生
有兩個訓導陸永與C君
我們都要努力做人
個個會考三十分

望住塊黑板日日都咁刻板
食完個早餐仲有冇零用錢食晏
Bio堂要入Lab學下劏牛眼
點知一劏就鬧同學仔攞黎玩
最後就攞嚟衰記缺點都要排隊
點解又要比錢班會
冇著皮鞋又匿埋死都唔去早會
Prefect又出動捉人傾計起哄
啲功課一係就抄一係唔交
Miss一係就鬧一係唔教
讀書為左識字為左沙紙定係為左我老媽子

學海係天涯 學生天天挨
就等多一排 放得暑假我個人鬆晒

萬卷書萬里路 紅雨好黑雨好
八號風暴 在早會中我禱告

萬卷書萬里路 紅雨好黑雨好
八號風暴 在早會中我禱告

Hey Yo 你有冇聽到

讀萬卷書不如行萬里路
行晒銅鑼灣啲店鋪
難怪每一科都肥佬
媽媽想知道爸爸少少燥
點解科科都炒到咁離譜
即刻抄廣告嗰一句口號
求學不是求得到分數
來尋求啲知識上堂訓下先舒適
上堂HAE下搵野食 搵野食
落到球場比晒力 比晒力

A班比人話係精英班
B班又比人話係精靈班
士多啤梨啤梨蘋果橙
ABCDE班點樣揀

FAMA college beautiful life
We have 6wing and C-kwan be your guide
We need to 努力做人
HKCEE三十分

萬卷書萬里路 紅雨好黑雨好
八號風暴 在早會中我禱告
萬卷書萬里路 紅雨好黑雨好
八號風暴 在早會中我禱告

C班比人話係傻仔班
D班又比人話係蘿底橙-0-"
士多啤梨啤梨蘋果橙
ABCDE班點樣揀

Biology makes me cry
Chemistry makes me cry
中西史都 makes me cry
農夫啲歌 makes me smile
 

刊登時間︰2008-01-02 03:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]