金日開始要返學lu...
金朝一起身超凍><"...打電話去天文台先知得9度-0-"
換校服果時凍死我!!!...超想攤番落床繼續訓=w=
著坐超大件校褸加上一大疊書返學係好痛苦的!!!
又凍又重...係個輕鐵月台等車..好慘!!
返到學校暖好多...=w=....不過依然著住件校褸 , 因為太暖啦~~>0<
牙周好好笑 , 張紙明明係個file到 , 但係佢又話搵唔到
仲要打電話返home叫牙ma搵 , 不過我一搵就搵到- -''
跟住佢係課室對住個電話大嗌"唔洗搵啦!!搵到啦!!"
之後佢牙ma話"運吉嫁你!!!"....笑死我同楊wing!!!XDDD"
-------------------------------------------------------------------------------
上晝6堂all is 孖堂 , 仲要係中英數-0-"...不過我鐘意上中文堂-v-
上英文果時miss lam要我地拎本書出黎check~~
江偉雄大嗌" MISS!!我本書唔知點解無啦啦變左本WRITITNG啵!!"
MISS LAM " 我理你 , 你同我嘔番出黎!! "....
點知江偉雄對住自己個書包話 "你同我嘔番出黎牙!! "....笑死我!!XDD
上MATHS堂悶死...牙SIR講完條數之後問有冇人唔明
冇人理佢....跟住佢話明白既舉手 , 之後全班一齊舉手 , 真齊心XD
上中文堂練個人朗讀 , 個個都讀到好好笑!...趙晉霆讀到好似吟詩咁
高低音運用得超好!!....有D就讀錯晒D字 , D音又唔岩
LUNCH就同左楊WING & 牙歡去"愈"富食野 , 要同個許劍輝同一張檯
OH MY GOD~~拿拿聲食完走人!!
之後係商業堂 , MISS好好心情 , 不過佢日日都好好心情^0^
牙HOI將條頸巾包住個頭 , 成個印度人咁XDD"
上堂多數搵番之前D野 , 同教左少少新野
俾MISS叫中出黑板答問題 , 咁都可以俾我撞岩=w=我好醒!
之後就準時3:30放學....同牙周一齊搭車返home~ |