szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 12
累積人氣: 15260
2007 年 12 月 27 日  星期四 晴天
27/12

聖誕假都過左一半啦...但係我一D功課都未做-0-"

CHIN : 讀書報告一篇

            會考題(95-96年)

ENG : TB(P.76-79) CHECK MEANING 

          WRITING TASK 1 (PAPER)

MATHS : 假日工作紙一份

T&T : 上年度考試卷

          讀書報告一篇

CIT : WORKBOOK (UNIT 4)

        POWERPOINT

雖然唔係好多野做...但係見到都唔想做- -'

 <---拎到我死死下既書

刊登時間︰2007-12-27 01:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2007 年 12 月 25 日  星期二 晴天
25/12

金日同牙yan過左一個好鬼充實既聖誕節!!xddd

首先搭269c去apm -->  搭地鐵去MK-->搭59X去屯門....

但係去錯左地方 , 明明要去屯門市中心 , 點知去左新屯門中心

之後就搭輕鐵轉車啦 , 但又落錯車 , 去左屯門碼頭....

最後只好搭K73返番天水圍去北江行街...

去到先發現冇站係北江 , 去左銀座落-0-

係天水圍公園中間行左好耐先搵到去北江既路....- -'

搞左一大輪都成6點幾....最後行埋北江就返家了XDD"

好ON啊我金日.../\/\"搭車都搭左成40蚊...痴線的!!!

刊登時間︰2007-12-25 10:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2007 年 12 月 24 日  星期一 晴天
24/12

聖誕到了...我話一丁友出街好鬼悶 , 有人同我講

"邊個話一丁友,同朋友出啊
邊個會一丁友咁傻仔-0-"

朋友 , 我有好多...但係稱得上好朋友

我又有幾多??...答案可以話係冇!

自從升上中學後就再冇好朋友了...

我當佢地係我好朋友嫁...

但係我唔係佢地心目中既好朋友...

最多可能只是第2,3位...當第1位的不在時才會找我

我不介意....起碼你地有當我係朋友 , 不過只係普通朋友罷了

我唔係想怪你地 , 只係...

我不明白點解我總係搵唔到好朋友好知己....

唔通真係要得閒講下人壞話 , 同人係學校發下癲發下姣

做一d女仔成日犯既惡行就可以得到

到好朋友好知己?!?!

 

刊登時間︰2007-12-24 10:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]