| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 12 月 27 日 星期四 |
 | |
| 27/12 |
聖誕假都過左一半啦...但係我一D功課都未做-0-"
CHIN : 讀書報告一篇
會考題(95-96年)
ENG : TB(P.76-79) CHECK MEANING
WRITING TASK 1 (PAPER)
MATHS : 假日工作紙一份
T&T : 上年度考試卷
讀書報告一篇
CIT : WORKBOOK (UNIT 4)
POWERPOINT
雖然唔係好多野做...但係見到都唔想做- -'

<---拎到我死死下既書
|
|
刊登時間︰2007-12-27 01:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 12 月 25 日 星期二 |
 | |
| 25/12 |
金日同牙yan過左一個好鬼充實既聖誕節!!xddd
首先搭269c去apm --> 搭地鐵去MK-->搭59X去屯門....
但係去錯左地方 , 明明要去屯門市中心 , 點知去左新屯門中心
之後就搭輕鐵轉車啦 , 但又落錯車 , 去左屯門碼頭....
最後只好搭K73返番天水圍去北江行街...
去到先發現冇站係北江 , 去左銀座落-0-
係天水圍公園中間行左好耐先搵到去北江既路....- -'
搞左一大輪都成6點幾....最後行埋北江就返家了XDD"
好ON啊我金日.../\/\"搭車都搭左成40蚊...痴線的!!! |
|
刊登時間︰2007-12-25 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 12 月 24 日 星期一 |
 | |
| 24/12 |
聖誕到了...我話一丁友出街好鬼悶 , 有人同我講
"邊個話一丁友,同朋友出啊
邊個會一丁友咁傻仔-0-"
朋友 , 我有好多...但係稱得上好朋友
我又有幾多??...答案可以話係冇!
自從升上中學後就再冇好朋友了...
我當佢地係我好朋友嫁...
但係我唔係佢地心目中既好朋友...
最多可能只是第2,3位...當第1位的不在時才會找我
我不介意....起碼你地有當我係朋友 , 不過只係普通朋友罷了
我唔係想怪你地 , 只係...
我不明白點解我總係搵唔到好朋友好知己....
唔通真係要得閒講下人壞話 , 同人係學校發下癲發下姣
做一d女仔成日犯既惡行就可以得到
到好朋友好知己?!?!
|
|
刊登時間︰2007-12-24 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | ... | 253 | »
|