| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 7 月 11 日 星期三 |
 | |
| 11/7 |
6/7 (五]
金日係歌唱比賽...
我地班有YAMI同CARMAN參賽
佢地都唱得好好啊!! ^[]^
不過我覺得金次D名次好似調轉晒咁...= ="
曾妮唱得咁好只你第二名...-3-
到"校草"唱果時全場HIGH爆!!!
D女仔大嗌"校草"..之後D男仔就嗌"唔係你"
大家如果想睇的話上YOUTUBE打"校草吾係你"
10/7 (二)
金日係周年學生表演....
其實冇咩特別....只是一些學術表演
冇太大既驚喜....最大既可以話係D老師夾BAND
其實林振龍打鼓果樣好型的!..可惜佢平時太咩喇...= ="
陳浩章呢個"走音歌王"又上台唱歌....
唉..走晒音...勇氣可嘉!!!
11/7 (三]
金日係結業禮....亦都係中三學年最後一日
3A...再見了! 4D...我黎喇!!XDDD''
金日D同學比平時異常興奮
D人係咁影相..我ALSO!
我同歡 , MANDY , YING , HEIDY 玩 "話事KING"
我俾人抽中要同陳SIR講"我愛你"
牙SIR好似俾我驚親XDDD"
TODAY IS A HAPPY ENDING
IN THIS YEAR!!(我英文唔好...錯左唔好笑我 = =")
P.S 所有3A既同學仔!!!
無論你地要到其他中學定可以原校直升
你地永遠係我既好朋友好同學
我唔會忘記你地嫁!!! 4EVER FRIENDS!!!
|
|
刊登時間︰2007-07-11 08:44 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 7 月 5 日 星期四 |
 | |
| 5/7 |
金日...海洋公園一日遊...
首先 , 去左睇熊貓... 安安同盈盈偷走左出黎啊~~~ @0@XDDD'
之後去左果個咩亞馬遜咩咩 - -"...望到D龜係到玩"4P" 0.0
跟住就去左搭攬車...淆到我死...牙YING係咁跳 - -"痴線的!!
又俾我見到D唔應該見到既野><....坐完腳軟 -0-"
THEN去左睇水母...好令啊@0@~~
NEXT去左坐摩天輪...冇咁淆 , 不過都係淆淆地 =="
之後果D都廢事講...總之係無聊...XDDD"
最正係果個[[夏水禮]]!!!超好玩...
可惜冇帶3去換 , 有的話一定玩盡佢!!!!XDDD"
**要相問我拎!! |
|
刊登時間︰2007-07-05 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 7 月 4 日 星期三 |
 | |
| 4/7 |
金日去左香港藝術館參觀
但對於我呢D冇咩藝術感既人就悶到抽筋~.~"
一去到未開門 - -"牙SIR就話解散先 , 11點返番黎入埸
咁我同牙周去左SOGO行...
一開波----搵洗手間 - -"之後就周圍行....
行行下見到VIVIAN , WING & 包
佢地係到問開餐...咁我地5丁友就係到食早餐!!!
食到夠鐘就返去...
1個鐘既ON遊記就咁開始...-.-"
唔識扮到好識咁 <--呢個係YAMI!
我總算牙SIR問野我都識答! ^[]^
ABOUT12幾就搭旅遊巴返歸了....
係途中我"千辛萬苦"咁影左D相""↓
 
**重點推介----"甜"到爆既班花!!! [糖糖~ @@]
 
仲有仲有!!!正到爆!!!

|
|
刊登時間︰2007-07-04 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | ... | 253 | »
|