szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 4
累積人氣: 15315
2007 年 7 月 11 日  星期三 晴天
11/7

6/7 (五]

金日係歌唱比賽...

我地班有YAMI同CARMAN參賽

佢地都唱得好好啊!!  ^[]^

不過我覺得金次D名次好似調轉晒咁...= ="

曾妮唱得咁好只你第二名...-3-

到"校草"唱果時全場HIGH爆!!!

D女仔大嗌"校草"..之後D男仔就嗌"唔係你"

大家如果想睇的話上YOUTUBE打"校草吾係你"

10/7 (二)

金日係周年學生表演....

其實冇咩特別....只是一些學術表演

冇太大既驚喜....最大既可以話係D老師夾BAND

其實林振龍打鼓果樣好型的!..可惜佢平時太咩喇...= ="

陳浩章呢個"走音歌王"又上台唱歌....

唉..走晒音...勇氣可嘉!!!

11/7 (三]

金日係結業禮....亦都係中三學年最後一日

3A...再見了!   4D...我黎喇!!XDDD''

金日D同學比平時異常興奮

D人係咁影相..我ALSO!

我同歡 , MANDY , YING  , HEIDY 玩 "話事KING"

我俾人抽中要同陳SIR講"我愛你"

牙SIR好似俾我驚親XDDD"

TODAY  IS  A  HAPPY  ENDING 

IN   THIS  YEAR!!(我英文唔好...錯左唔好笑我 = =")

P.S 所有3A既同學仔!!!

無論你地要到其他中學定可以原校直升

你地永遠係我既好朋友好同學

我唔會忘記你地嫁!!! 4EVER FRIENDS!!!

刊登時間︰2007-07-11 08:44 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2007 年 7 月 5 日  星期四 晴天
5/7

金日...海洋公園一日遊...

首先 , 去左睇熊貓... 安安同盈盈偷走左出黎啊~~~ @0@XDDD'

之後去左果個咩亞馬遜咩咩 - -"...望到D龜係到玩"4P"  0.0

跟住就去左搭攬車...淆到我死...牙YING係咁跳 - -"痴線的!!

又俾我見到D唔應該見到既野><....坐完腳軟 -0-"

THEN去左睇水母...好令啊@0@~~

NEXT去左坐摩天輪...冇咁淆 , 不過都係淆淆地 =="

之後果D都廢事講...總之係無聊...XDDD"

最正係果個[[夏水禮]]!!!超好玩...

可惜冇帶3去換 , 有的話一定玩盡佢!!!!XDDD"

**要相問我拎!!

刊登時間︰2007-07-05 08:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2007 年 7 月 4 日  星期三 晴天
4/7

金日去左香港藝術館參觀

但對於我呢D冇咩藝術感既人就悶到抽筋~.~"

一去到未開門 - -"牙SIR就話解散先 , 11點返番黎入埸

咁我同牙周去左SOGO行...

一開波----搵洗手間 - -"之後就周圍行....

行行下見到VIVIAN , WING & 包

佢地係到問開餐...咁我地5丁友就係到食早餐!!!

食到夠鐘就返去...

1個鐘既ON遊記就咁開始...-.-"

唔識扮到好識咁 <--呢個係YAMI!

我總算牙SIR問野我都識答! ^[]^

ABOUT12幾就搭旅遊巴返歸了....

 

係途中我"千辛萬苦"咁影左D相""↓

**重點推介----"甜"到爆既班花!!! [糖糖~ @@]

仲有仲有!!!正到爆!!!

刊登時間︰2007-07-04 07:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]