| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 6 月 1 日 星期五 |
 | |
| 1/6 |
無冷氣日 , 熱死了`'
CHIN - 做實用文AND工作紙改正~
MISS唐發惡了....
MATHS - TEST - - ....上堂先知
得番2 MIN溫....頂 ! 唔識...
BIO - 教書....D糖尿病患者好慘....
日日都要打釘 ( 驚 )
LUNCH - 落左去睇比賽 , 3A被打敗了
竟然敗係 F.1手上.... - -
只得亞軍...可惜
GEOG - 又要匯報 , 無人修改過
激死MISS徐 - -"
MISS徐最新名句 [ 逐個字 " 燈 " 出黎 ]...正爆!
字也會燈出來 , Amazing!
CHIS - 冇教書 , 做工作紙 , 被牙SIR抽中答問題
答左個超堅料既答案 .... 鬼叫我唔識咩 - -"
放學 - 同YAMI AND B雄搭車出元朗返分組 ,
B雄被我改左名做 " 何俊仁" XDDD
YAMI姐金句 [ 紅都瞼晒喇 ! ]
正確係 [ 瞼都紅晒喇 ! ] 佢口快快講錯了^^"
|
|
刊登時間︰2007-06-01 09:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 5 月 31 日 星期四 |
 | |
| 31/5 |
進入搏殺期!
我要原校升中四!!
溫書!溫書!溫書!
|
|
刊登時間︰2007-05-31 09:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 5 月 26 日 星期六 |
 | |
| 26/5 |
3A 是我一生人中最好的班別
是你們令我可一嘗有真正朋友的滋味
是你們令我不用每天提心吊膽地返學
是你們令我體會到什麼是上學的快樂
是你們令到我不想這一年這麼快完結
3A 多謝你!
|
|
刊登時間︰2007-05-26 10:59 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | ... | 253 | »
|