szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 13
累積人氣: 15324
2007 年 4 月 17 日  星期二 晴天
17/4

40樣香港人做過既無聊野

1.玩米缸,將手插入米缸裡面o既米裡面篤下篤下。 細個成日咁玩-v-"
2.在百貨公司入面篤扶手電梯旁的吊牌。 而家都有咁做XDDD
3.地下有階磚時,特登隔一格一格o黎行(不可踩界,要完全在格內)。 我有試過!!"
4.用錶面反射陽光,照o黎照去。 鏡就有試過"

5.跳樓梯(愈多級愈勁)。  小學玩既野!
6.行路上高起左地方(例如高起左o既長條型石博,好似玩平衡木咁行法)。 而家都有""keke
7.鋪張紙在硬幣上面,然後用鉛筆係上面油,油返個形出o黎。 幼稚園玩過...
8.食完瑞士糖之後,將糖紙包番個原本四四方方果個形出o黎。  每次都會咁做""
9.超級市場踩住架購物車o黎行。 呢個就未試過~~~
10.踩水"tum",係好特登果隻。 一定試過啦!!~~~

11.吹口水波。 BB果時掛??
12.搣牆上的乳膠漆或牆紙。  一定有!!!
13.係平滑o既地面上面"冼"下"冼"下咁行。 哈...有!!
14.整濕o的紙巾,掟上學校廁所天花頂。  呢樣一定冇!!!=.=
15.食完綠箭香口膠,一定摺返成張包裝紙,再放返入個大套入面。 試過-0-"
16.響課室玩俄羅斯輪盤,將玩粉刷霑滿粉筆粉,放係風扇上面,等個風扇轉轉下,轉得怏個時飛出o黎,睇下個粉刷中邊個。 冇,,,我係乖學生XDDD
17.放膠袋(當風爭甘放)。 冇咁白痴..-.-"
18.去後梯執咸書睇,張睇完的咸書撕開飄落街。 唔睇的!!
19.貼張龜仔紙嚮o的同學o個背背脊度。 龜就冇...不過試過係張紙到寫 "我係低B仔..任打!! "

20.踩人地個影。 有-0-"
21.狂踩人地對白飯魚,尤其是大肥仔果o的。 冇!!!
22.用幾條橡筋射o的同學。 冇...被人彈中就有-v-"
23.掉人地門口的拖鞋落街。 冇!!
24."蚊"消防喉,射水落下面個球場,睇下射到幾遠。 冇!!
25.掟水彈。 有!!去旅行果時""

26.用氣鎗射街上的途人。 冇咁變態...=w=
27.玩千揪,"fing"到咁上下就飛出去鬥遠。 冇咁大膽...=.="
28.落樓梯時坐係o的扶手上面"sir"落黎。 有!!

29.在自動梯行相反方向。 有!!
30.把"誤投信件"或沒有用的宣傳單張,胡亂放入其他的住宅信箱。 冇啵...
31.坐地鐵時,抓緊中間的扶手,地鐵一開動博命繞住轉(自轉)。 有!!細個果時
32.在月台上鬥快跑。 冇咁無聊...=.=
33.帶玩具返學。 好似試過...
34.用圖釘弄穿學校壁佈板。冇...
35.亂按人家的門鐘,然後鬆人。 係大廈門口亂禁對講機就有""...

36.明知過了三歲,仍然不買票,"捐"地鐵的入/出閘機。 有!!!不過係細個...
37.用改錯水(很舊的有一個掃那種)附送的天拿水,搽在手上。  冇!!
38.在井字型公屋中間的大天井中放紙飛機,或者放紙青蜒,看看誰放的紙青蜒最慢由廿幾樓落到地面。  冇啵....
39.煲蠟。 年年必做的!!!
40.把汽水罐靜雞雞放在校車的車輪下攝住,開車時把它壓扁。 汽球就有!!

刊登時間︰2007-04-17 09:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2007 年 4 月 13 日  星期五 晴天
13/4

420!! 420!! 420!! 420!!

4月20號   Juno隻新碟終於面世喇!!!

等左幾年  終於等到喇!!!

超勁爆製作   Chapel Of Dawn

刊登時間︰2007-04-13 07:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2007 年 4 月 12 日  星期四 晴天
12/4

Super Model     S.H.E


像那個笑容 優雅的動作 不用開口 眼睛離不開我
身高不太高 眼神不迷朦 可我超自信沒有人贏得過
多一點自我 風格才獨特 路燈在街頭是我的 Catwalk
天生我才必有用 有人會懂 不必做作 微笑是我的口紅 一輩子不會褪色

*Come On Come On 姐妹大步走 統統都是我們的觀眾
 Come On Come On 快抬頭挺胸 那個座位是你的後座
 Come On Come On 來為自己活 要相信自己獨一無二
 統統都別躲在角落 Super Model 這次換你做*

氣溫熱過頭 偶爾會發瘋 並不代表我不懂得溫柔
太高的鞋跟 雙腳在發抖 換雙白球鞋走起來多輕鬆
想通了沒有 仔細看看我 依戀的名模 不可能到手
一旦找到了自我 快揮揮手 Goodbye  So Long 不過是眼光貧 就讓他後悔錯過我

Repeat***

刊登時間︰2007-04-12 10:48 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]