| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 11 月 26 日 星期日 |
 | |
| 26/11 |
金日又返左教會...
真係好好feel~^o^
又有一首詩歌我好鐘意的!
----------------------------------
<<我對你的愛永不變>>
你開了我的耳我的眼
我的嘴將稱頌你到永遠
你的意念高過我的思想
如同天高過地
*全地都要來讚美你
我跪拜你面前稱讚你
山雖動搖 地雖改變
我對你的愛永不變
|
|
刊登時間︰2006-11-26 04:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 16 日 星期四 |
 | |
| 16/11 |
好耐冇打xanga啦!~....
---------------------------------------------------
金日係UT既第二日 , TEST MATHS...
我已經被MATHS徹底打敗...-.-"
對住份卷竟然一題都唔識
感覺真係特別.....^^"
眼見其他人默默寫 , 但係自己就寫都寫唔出
D MISS牙SIR就望住晒 , 搞到我勁無奈-.-
呢次UT死硬喇....ENG & MATHS都...唉
呢後D堂都冇咩特別...不用提了~
返到HOME開內聯 , 睇到"二奶陳"SD左E-MAIL黎
佢話24號果日學校有人考試 , SO唔俾BBQ
SHIT!...咁要幾時先有班會活動??? |
|
刊登時間︰2006-11-16 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 11 月 5 日 星期日 |
 | |
| 5/11 |
金日同yami返教會
我之前成日覺得返教會會好悶
原來唔係嫁!!返教會好好玩
而且仲唔悶的!對教會完全改觀!
同埋 , 係果到會搵到一種好舒服既感覺
以前係感覺唔到的!
我而家終於相信主耶穌既存在
yami~我下星期都會返教會的!^0^ |
|
刊登時間︰2006-11-05 06:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | ... | 253 | »
|