金日係結業禮前既last day.....有d唔捨得~因為過埋聽日 , 2C就要分開喇**
2C....再見喇!∼
----------------------------------------------------------------------------------------
咁朝早左返學 , 搭8就返到去 , 上到課室冇咩人 , 咁就坐左係到發夢~
差唔多捨10到 , 芙就返左黎 , 咁就同佢吹下水咁啦!~
內容基本上係琴日出MK既事 , 同埋芙佢SHOW左BGW銀包俾我睇...
幾令的!~可惜個銀包係白色的 , 我唔太鐘意白色既銀包!~
8點到甘SIR就上左黎 , 收成績表...THEN大約8點3到
我見到牙YAN係門口手指指叫我拎書包落去MUSIC ROOM
落去出得14人 , d F.1去晒參觀...冇辦法~照出場**
上到台勁無奈 , 第一個上台 , 等勁耐都未得
D相機係到狂影 , 避又避唔到 , 樣爆!!!!><"
咁次唱得勁差 , 唔夠聲.....O><O
--------------------------------------------------------------------------
之後上番課室.....MISS CHAN係到UP廢話!~
唔洗好耐又要落HALL , 聽講有歌星黎表演=]
係KRUSTY、賈立兒同泳兒!~
KRUSTY真人好令女 , 唱歌好聽跳舞又勁 , GOOD!!
賈立兒就自彈自唱 , OK的!~
泳兒最掂!!一出場就全場尖叫=]佢好NICE的...
又行落台同我地握手!~佢行左去我隔離!!!GOOD牙!!!
----------------------------------------------------------------
放左學就去左睇分班 ...
真係俾我UP中入3A....BUT我地班大部分入左3C~
搞到我想入3C多於3A`'
牙YAN佢入左3B , 得12個女仔 , 勁慘!~
而家入左3A都唔知開心好定傷心好
好亂牙!!!!><"
|