szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 5
累積人氣: 15302
2006 年 7 月 11 日  星期二 晴天
11/7

金日係結業禮前既last day.....有d唔捨得~因為過埋聽日 , 2C就要分開喇**

2C....再見喇!∼

----------------------------------------------------------------------------------------

咁朝早左返學 , 搭8就返到去 , 上到課室冇咩人 , 咁就坐左係到發夢~

差唔多捨10到 , 芙就返左黎 , 咁就同佢吹下水咁啦!~

內容基本上係琴日出MK既事 , 同埋芙佢SHOW左BGW銀包俾我睇...

幾令的!~可惜個銀包係白色的 , 我唔太鐘意白色既銀包!~

8點到甘SIR就上左黎 , 收成績表...THEN大約8點3到

我見到牙YAN係門口手指指叫我拎書包落去MUSIC ROOM

落去出得14人 , d F.1去晒參觀...冇辦法~照出場**

上到台勁無奈 , 第一個上台 , 等勁耐都未得

D相機係到狂影 , 避又避唔到 , 樣爆!!!!><"

咁次唱得勁差 , 唔夠聲.....O><O

--------------------------------------------------------------------------

之後上番課室.....MISS CHAN係到UP廢話!~

唔洗好耐又要落HALL , 聽講有歌星黎表演=]

係KRUSTY、賈立兒同泳兒!~

KRUSTY真人好令女 , 唱歌好聽跳舞又勁 , GOOD!!

賈立兒就自彈自唱 , OK的!~

泳兒最掂!!一出場就全場尖叫=]佢好NICE的...

又行落台同我地握手!~佢行左去我隔離!!!GOOD牙!!!

----------------------------------------------------------------

放左學就去左睇分班 ...

真係俾我UP中入3A....BUT我地班大部分入左3C~

搞到我想入3C多於3A`'

牙YAN佢入左3B , 得12個女仔 , 勁慘!~

而家入左3A都唔知開心好定傷心好

好亂牙!!!!><"

 

刊登時間︰2006-07-11 09:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2006 年 7 月 8 日  星期六 晴天
8/7

過埋金日 , 就會知分去邊班 , 因為聽日就係家長日....

我咁大過女真係未試過會為分班既事搞到心情咁複雜

心情又開心又難過...而又有少少唔捨得

呢種感覺真係好特別 , 從來都未試過

我自己都覺得好傻 , 竟然會為分班喊左出黎

我真係唔明白....

2C班係一班好特別既班 , 入面包含左咁多位同學

一齊努力合作而得到成果既美好回憶;

亦都有被同學、最好既朋友出賣排斥分化既痛苦回憶....

可能我咁樣講會好似好誇張 , 但係係2C班真係有發生過

咁多位同學既笑臉、傷心哭既樣貌 , 而家一一浮現係我既腦中...

永遠都唔會忘記的!

2C真係要分開??

以前一齊嬉戲、說笑既畫面 , 唔會再出現發生??

-----------------------------------------------------------------------------

芙、Michell , 你地冇唔理過我 , 冇信其他人既閒言閒語

多謝你地!!!我好驚分班之後會變番F.1果時咁

我真係唔想....果陣時真係好痛苦、好辛苦

我唔想再發生...

芙 , 你係我咁多位朋友中最唔想分開既人

因為就算只係分隔一班 , 大家都可能會識到新朋友

因此感情會變淡...我唔想2年既感情就咁冇左

芙 , 無論點 , 你都係我最好朋友....

------------------------------------------------------------------------

2C , 好多謝你地陪左我2年

呢2年既回憶我永遠都唔會忘記的

真的!!...相信我*

--------------------------------------------------------------------------

{2C成員`'}:

 女子組:

              KK*        冰姐*      芙*       歡*     小彤*    LAM-LAM*     卜林水* 

          WINNIE*      風筒*      寶*      賴婉婷*     LING*   MICHELL*    LAM*

            魚*    MANDY*    ME*    MIKI*   PENPEN*    YU*      Y欣 *   WING*

男子組:

                  鴨仔*     陳松瑋*    陳梓敏*    MOON*   周家成*      RAY*

       周晉*   黎源*   KAI成*   林政*     MATCH*     西華*    文家誠*     毛A*

                 彭鈞濤*    黃文傑*    黃敏漾*   WINSON*   首領*  傻康*

----------------------------------------------------------------------------------

友誼第一.. ..

自我贏了錦標賽 友好都變臉喝采 冷淡散開
還以為會被讚賞天才 卻竟發現我 再不可愛

但你是拿第一個 說恭喜我奪了獎 友善拍掌
但卻難過在我的好同窗 忽然 都指點 我的衫 太誇張

◎沒有管他們是非 敢與我嬉戲
叫我發現誰是我的真知己
在我給別人猜忌 肯替我出氣
無論競賽怎樣殘酷 友誼第一是你

學會面對小心眼 小圈子背著我玩 我落了單
讓我們結伴探訪許留山 感情不必分你高班我低班

repeat◎

笑那些小圈子 吃甚麼也是錯 那管多數少數 是誰製造
當周遭那樣嘈 人人怎講我都知道 我很好 記憶良好

repeat*

神奇在我孤立無援先 看清楚你
來年若可再奪殊榮 在臺上多謝你

刊登時間︰2006-07-08 11:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2006 年 7 月 5 日  星期三 晴天
仲有4日....

仲有4日 , 2C班就要分開喇 !~又開心又有d唔捨得....*好矛盾呢~

相處左2年 , 唔多唔少都同對咁多位朋友仔有少少了解既....*

----------------------------------------------------------------------------------------

[老芙]...好kai , 玩得~但係有少少小姐脾氣~

[Michell]..有一對好勁既眼神 , 傻下傻下~

[牙歡]...隻耳仔好易紅 , 又係傻下傻下

[風筒]...好叻女 , 斯文 , 不過就過於文靜了...

[wing]...好貪令 , 份人好隨和 , 但係就唔係好識對付人*

[y欣]...kaikai地 , 出名淫蟲一個=]

[冰姐]...好大方 , 成日借功課我抄=]*

[lam-lam]....好可愛~傻傻的...

[lam]....非常之貪令 , 而係叻女一名*

[Mandy]...煩過8婆**不過有時就好正經

 

刊登時間︰2006-07-05 07:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]