今日星期五 , 話咁快就一個禮拜 , 真係好!!
放左學之後係班會活動 , BBQ...
落到新翼操場 , 果班友爐都未透 , 全部坐晒係到 , 冇理到佢地
同芙 , wing 佢地坐左係一邊傾計 , 之後芙佢無啦啦伶左塊玉出黎
話可以測到你第日生幾多個 , 仔定女 , 唔係掛....我咁迷信都唔信啦
之後佢捉住我隻手 , 攞住塊玉係到遙 , 塊玉係到狂打圈 , 跟住佢就話我生女
最多生3個 , 唔係掛....好流牙~不過算啦 , 玩下姐...最好笑係牙寶 , 生6個
痴線嫁 , 豬咩~卡卡**
傾傾下就5點 , 果班男仔仲未透到爐 , 有冇搞錯!!!佢地仲攞火水黎淋 , 搞到煙霧迷漫 , 個警鐘都
幾乎響 , 痴線!~好唔容易先有得燒 , 果班人 , 10分鐘就掃晒d野食 , 洗唔洗咁肚餓牙...
燒到7點幾就走人喇....之後就返屋企 , 好鬼累......... |