| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 18 日 星期二 |
 | |
| 18/4 |
金朝同牙yan去銀座 , 首先我地去左圖書館還書+借書 ,
之後10點幾就去左睇至尊無賴 , 果套超爆笑 ,
係到扮超人 , 係個天橋頂跳黎跳去 , 笑死我!!!!
********************************************************
下就就去左許詠欣home幫林慧欣開生日會
我地買左個蛋糕同一打西餅 , 其他fd就買左d薯片上去
陳伯良就買左兩枝大汽水....佢剪左個頭 , 令仔左XD
我地係許詠欣home玩到4點幾就去北江
去到果到見到林敏暉同張洋威 , 不過我冇理到佢地
繼續同d fd玩....
我地去左竹下通影貼紙相 , 一共影左3部機
畫公仔果時畫到勁好笑XD"
跟住去左M記食野
最後就返歸啦~
<---我地買果個蛋糕
|
|
刊登時間︰2006-04-18 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 17 日 星期一 |
 | |
| 點解???? |
點解??點解我成日俾人玩???我特別好玩 , 定我唔識發火??
唔通我唔發火就等於要成世俾人玩???
點解次次都要我做晒D野 , 佢地一句話唔得閒就可以咩都唔洗理??
我唔信佢地牙媽會唔俾自己仔女去做功課
如果係既 , 點解我牙媽唔係咁???
唔得閒大晒咩??我又好得閒牙?!
幫你地做野我冇所謂 , 但係可唔可以答應左人既野就一定完成佢呢??
咁樣好難做到咩???就算你地真係唔得閒 , 可唔可以早D同人講
唔好到最後果刻先講??
ok...我都知我有時會咁
起碼我會同人解釋清楚
你地唔單止唔解釋 , 連道歉都冇講就走左去
咁有冇理過我感受牙???
|
|
刊登時間︰2006-04-17 02:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 16 日 星期日 |
 | |
做問卷.....-.-  |
金日10點就俾牙ma〝產〞左起身 , 慘@__@"
之後就食早餐 , 睇電影....大約11點幾同牙ma落街買野 , 少可@@"
我地去左碟鋪租左幾隻碟 , 跟住就返左屋企
返到屋睇左陣碟就出左去輕鐵站接karen....
果隻死野遲大到.\ _ /.!!!!!!then去左M記集合
等齊人之後就分好晒問卷就各自出發喇...
我同karen就去左天悅果邊 , 點知好去到搵多個人都冇@@"
相當可悲^^".....行左成個鐘先做到幾份問卷~~~
最後都要mandy佢地黎搞掂@v@
****************************************************
金日冇做過d功課tim , 聽日要努力喇!!!!
<---遲到既死野!~ |
|
刊登時間︰2006-04-16 06:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | »
|