星期一 , 又開始要返學 , 慘~~~~
------------------------------------------------------
ENG**上Oral , 模擬考口試 , oh my god!!!!
仲要撞正牙tim考.....超驚 , 連講野都有震音= ="
SCJ**本來中文 , but唔知嘜Q事又調左上科學...
果個miss曾都唔知發咩瘟 , 明明黑板寫住做16-20頁 ,
金日上堂就話做1-20頁 , 跟住又話我地欠交 , 記我地NA
頂佢個肺!!!一味死話自己係寫做1-20頁 , 你講撚晒啦!~屌!!!
我地講你又唔信 , 同你講野都side鳩氣!!
但係佢落堂果時又cut晒d NA , 好似好好人咁 , 都白撚痴嫁~
如果係既就一早咪記啦!!!~死kid婆!!on9!!!
Maths**溫番d上學期既數 , 做工作紙 , 無咩特別~
PTH**牙sir無教書 , 淨係叫我地溫書 , 有咩唔明問佢~我就係到勁學拼音 ,
因為我完全唔識~^^"
CHIN**同FU AND黃敏漾傾計 , 主要係講10種見鬼方法 , 又話金晚試下=]
---------------------------------------------------------------------------------
放學就去左搵陳sir , 等左勁耐先知佢金日無返 , 俾人搵笨~....-.-
|