金日係星期一 , 又要返學...唉!~
第一堂係eng , 甘sir調位 , 點知調左都係坐個toby前面
果條仆街係到嘈生晒..又勁搞人 , 痴q線!~
next係中文 , 上說話課 , 可以上少次條kid婆既堂 , 好yeah!!
點知走火警...屌佢 , 係到勁曬 , 白痴嫁!!!條kid婆咩都唔做 , 企係到嗌
叫我地忍 , 忍佢老母!~講就識 , 自己就企係果carteen到,,,仆街!~
之後上maths , 林sir冇返,,,好yeah!!!成堂同lam-lam , 何潔心猛咁傾
個副校叫我地唔好咁嘈喎....采佢都傻!~副校都冇面俾
next食lunch , 都冇咩野 , 之後lunch time , 落左library借書 , 之後俾麥莎拉左
我同eve落一樓搵譚sir , 點知成個lunch time都唔見人 , 熱到痴肺!!
我仲白痴到係到唱咖啡迷 , 我果時應該好似歌詞咁...
〝是我真是咖啡迷維持清醒不想把青春再浪費〞哈哈...哈
之後上中史 , 果miss lee上次又話夠8分唔洗corr , 點知金日又話果個係下面分
話我冇做corr , 罰我留堂抄書 , 抄晒先走得...佢講晒啦!~
好彩我4點就抄晒 , 同麥莎and eve返屋企... |