szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 13
累積人氣: 15310
2005 年 10 月 6 日  星期四 晴天
.................XDDDD"" 開心

today係星期四 , 話咁快又一個星期 , 巧開心呢...XDDDD"

 第一堂係scj , 巧悶悶==v...坐最後 , 做咩都冇人知

又見到鴨仔訓得咁爽 , so我又係到訓zzZ

  next係eng , 派test...唔合格 , 慘慘o><o

不過我唔會話俾牙媽知...kaka

之後係chin , 又係咁上下堂 , 鬧下人咁 , 都慣晒luu~

  next係PL , 冇理到牙sir , 自己係到上網網...果到巧凍凍==v

之後食lunch , 做埋晒d無聊問題....小息就同eve落carteen...

    落到去見到林敏暉 , 佢on-duty , 咁就冇理佢啦....

點知俾我發覺到我地坐去邊佢就一定唔行過黎...

       跟住我同eve就係到玩佢...

佢行到邊 , 我地就坐到邊 , 玩到佢....哈哈

之後上PE , 曬到隻狗咁 , 仲要玩跳高 , 好彩我都跳得過...XDDD"

  next就同麥莎搭叮叮返屋企....

刊登時間︰2005-10-06 10:00 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2005 年 10 月 3 日  星期一 晴天
MONDAY

金日係星期一 , 又要返學...唉!~

  第一堂係eng , 甘sir調位 , 點知調左都係坐個toby前面

果條仆街係到嘈生晒..又勁搞人 , 痴q線!~

next係中文 , 上說話課 , 可以上少次條kid婆既堂 , 好yeah!!

  點知走火警...屌佢 , 係到勁曬 , 白痴嫁!!!條kid婆咩都唔做 , 企係到嗌

叫我地忍 , 忍佢老母!~講就識 , 自己就企係果carteen到,,,仆街!~

之後上maths , 林sir冇返,,,好yeah!!!成堂同lam-lam , 何潔心猛咁傾

個副校叫我地唔好咁嘈喎....采佢都傻!~副校都冇面俾

next食lunch , 都冇咩野 , 之後lunch time , 落左library借書 , 之後俾麥莎拉左

我同eve落一樓搵譚sir , 點知成個lunch time都唔見人 , 熱到痴肺!!

  我仲白痴到係到唱咖啡迷 , 我果時應該好似歌詞咁...

是我真是咖啡迷維持清醒不想把青春再浪費〞哈哈...哈

之後上中史 , 果miss lee上次又話夠8分唔洗corr , 點知金日又話果個係下面分

   話我冇做corr , 罰我留堂抄書 , 抄晒先走得...佢講晒啦!~

     好彩我4點就抄晒 , 同麥莎and eve返屋企...

刊登時間︰2005-10-03 07:30 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2005 年 10 月 1 日  星期六 晴天
.................XD""

巧悶悶牙.......XD""

         help me!!!!><"

刊登時間︰2005-10-01 09:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]