金日星期3 , 又有我最like既音樂堂 , 真好!!
金日好屎凍牙!!著左成5件衫都咁鬼凍 , 痴線嫁!!
金朝要早會 , 又係講埋d白痴野 , 又播左段片 , 果幾條友講野超勁 , but把聲極尖 , so我一個字都聽唔到既 , kaka..../\/\" 之後第一堂係ENG , 又話調位 , 之後又唔調 , 玩咩....不過算 , 話掂我都冇得揀位 , but我金次可以合格已經好勁 , because我2次ENG test都唔合格既,,...next係我最hate既CHIN !!!oh my god!!! , 果個miss chan狂問書 , 又狂啤住我 , 搞到我勁問芙下一句係咩 , 嚇到我死!!果時真係衝出去課室唔上佢堂....><"then係中史堂 , 講唐未 , 勁悶....咁我就周圍望 , 俾我見到d好搞野既野 , 原來xxx佢可以坐到直一直抬高頭訓教 , 好野!!!之後係音樂堂 , happy!!!but成堂聽人講野 , 差d訓著zzZZ....next lunch time , 果個miss chan超變態 , 鴨仔講左咁耐都得45秒 , 玩牙?!佢講晒啦!!痴鬼線!~
lunch個小息 , 落左去練choir , 陳sir佢冇黎 , 得個miss梁黎彈琴 , 成半個鐘都係唱同一首歌 , 悶到我死!~but果首歌都幾難 , 我都唱左好多次先唱到!~之後上GEOG , miss徐冇返 , 林sir代堂 , 過左陣 , 竟然見李兆基果d人黎參觀 , 仲見到李sir , 佢仲係咁既look , 同幾年前既一樣!~....跟住好快就放學喇 , 話咁快又一日 , 真好!!!之後同michelle and歡一齊返home~ |