szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 0
累積人氣: 15297
2006 年 4 月 1 日  星期六 晴天
去MK.................XD"" 開心

金日同芙 , 風筒去左MK

我地約左11點係頌富果輕鐵站 , 點知芙佢成11點半先出現 ,

搞到我幾乎變左〝望芙石〞..哈哈XD

之後行去天瑞搭69X

係架bus到有個男仔勁啤芙 , 搞到芙勁驚

落左bus成12點幾 , 我地就去左KFC食野

果到d沙律d味道真係相當特別 , 簡直永世難忘~~~~

食完之後就去搵金魚街 , 我地行行下點知去左朗豪坊..-.-"

行左好多冤枉路終於去到金魚街....

果到好多fish同金魚佬....哈哈

我地搵左紅蘿蔔搵左好耐 , 最終都係打電話求救..XD"

入面得番好少狗 , 不過佢芙佢就好鐘意果隻約瑟爹利

但係佢好cool , 唔so人既...

之後就去左睇虫....

入面有隻蜥蝪好鬼活潑 , 係咁拍塊玻璃 , 好似同我地揮手咁

但係最搞笑係有班男仔竟然驚白老鼠 , 仲好大聲問d青蛙係唔係田雞...哈哈

about4點幾就搭車走喇...

***********************************************************

好掛住果隻蜥蝪牙!!!!>3<

好想養 , 但係牙媽唔俾...-3=*

蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪

蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪

蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪蜥蝪

 <----味道相當特別既沙律 , 未食過既人最好唔好試@@"

                           超活潑既蜥蝪~~~ ------>   

刊登時間︰2006-04-02 12:32 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2006 年 1 月 10 日  星期二 晴天
.................XD""

         嘩!!好耐冇打日記喇...

唔係wingwing問我有冇打日記 , 我先記得黎....XD""

等我講下金日發生過d咩野先....

PL-

考整網頁...得1個鐘頭 , 夠鬼時間咩,,..搞到我整得d基本野 ,

個d咩導覽列全部冇整.....慘慘=^=

MATHS-

狂做功作紙 , 悶到嘔.....想訓又訓唔到....唉-_-

IS-

做實驗 , 做果到咩用pH試紙測驗酸鹼度 , 都幾好玩既...^^

GEOG-

最忙既2堂開始喇....GEOG測驗 , 今次冇得2個人討論 , 死得喇!!!

希望唔洗年初二返黎啦~不過我諗佢都係吹水嫁姐.......^^;

CHIN-

默實用文、詞同曲既體制、作句....果d體制我默之前都記得 , 但係

一攞到本簿就咩都唔記得晒....諗左勁耐 , 不過最後都係少左個....==v

 

刊登時間︰2006-01-10 09:10 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2005 年 12 月 7 日  星期三 晴天
.................XD""
金日星期3 , 又有我最like既音樂堂 , 真好!!
金日好屎凍牙!!著左成5件衫都咁鬼凍 , 痴線嫁!!
金朝要早會 , 又係講埋d白痴野 , 又播左段片 , 果幾條友講野超勁 , but把聲極尖 , so我一個字都聽唔到既 , kaka..../\/\"  之後第一堂係ENG , 又話調位 , 之後又唔調 , 玩咩....不過算 , 話掂我都冇得揀位 , but我金次可以合格已經好勁 , because我2次ENG test都唔合格既,,...next係我最hate既CHIN !!!oh my god!!! , 果個miss chan狂問書 , 又狂啤住我 , 搞到我勁問芙下一句係咩 , 嚇到我死!!果時真係衝出去課室唔上佢堂....><"then係中史堂 , 講唐未 , 勁悶....咁我就周圍望 , 俾我見到d好搞野既野 , 原來xxx佢可以坐到直一直抬高頭訓教 , 好野!!!之後係音樂堂 , happy!!!but成堂聽人講野 , 差d訓著zzZZ....next lunch time , 果個miss chan超變態 , 鴨仔講左咁耐都得45秒 , 玩牙?!佢講晒啦!!痴鬼線!~
lunch個小息 , 落左去練choir , 陳sir佢冇黎 , 得個miss梁黎彈琴 , 成半個鐘都係唱同一首歌 , 悶到我死!~but果首歌都幾難 , 我都唱左好多次先唱到!~之後上GEOG , miss徐冇返 , 林sir代堂 , 過左陣 , 竟然見李兆基果d人黎參觀 , 仲見到李sir , 佢仲係咁既look , 同幾年前既一樣!~....跟住好快就放學喇 , 話咁快又一日 , 真好!!!之後同michelle and歡一齊返home~

刊登時間︰2005-12-07 09:06 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]