經過一個多月的"發酵過程" , 今天終於開學!....
今早與好友一同上學 , 途中看見多張新臉孔 , 相信是中一的新同學~
回到學校與好友道別後便進入一個陌生的課室----3A班房
今學年來了一位新同學~班主任也換了
不久 , 中二三級到禮堂進行開學禮 , 我被校長的肺腑之言弄得快要悶瘋了!!
---------------------------------------------------------------------------------------------
返到去課室上金年第一個班主任課 , 主要係調位、派簿 , 班會內部仲未選人 ,
牙sir話俾我地自己認識下先喎~不過就選左班長...正確d黎講唔係選 , 佢地一早揀左人
好揀唔揀 , 揀中我做班長....竟然俾佢揀中做一個最唔想做既職位~~~呢年有排嘆T^T
不過金年既班主任好過上年果個 , 上年果個一日到黑都口黑面黑 , 死老豆咁樣!
----------------------------------------------------------------------------------------------
岩岩知到左set幾....set J1 , miss張教~牙yan set L1 , 我只好唱首"緣份"
["你我相隔多麼遠 那年那天可相見?"]....哈^0^ |