szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 36
累積人氣: 15247
2007 年 4 月 1 日  星期日 晴天
1/4

XO生日快樂!!!!^0^ 

美女與野獸

歌手:鄭中基  作曲:李峻一

填詞:李峻一 | 編曲:Ted Lo

是妳已為我 犧牲太大
是我這片心 一早變壞
豺狼沒法裝作綿羊
野生的畜牲怎變乖


是我仰慕妳 天生漂亮
為騙取妳心 假裝善良
然而沒法相愛得長
望困住我是個奢想

*我一口可以吃下了 妳的眼淚
 我一手一腳碎盡妳心才離去

 完場就遠走 騙心的野獸
 (豺狼又遠走 騙心的野獸)
 為何離別妳 比死更是難受
 當天我背叛妳 時刻都會內疚
 (當天我欠著妳 還一生也未夠)
 僅有一次真愛 沒法保留

 無人像妳好 世間不會有
 (無人像妳好 美麗和罕有)
 仍難忘掉妳 貪新也未忘舊
 講一百次抱歉 難保一個裂口
 罪人從來沒法得救 因此妳遠走
 (改過亦無人能接受 從來沒有)*

願妳再遇到 新的對象
定會比我好 專一善良
馴良就似可愛羔羊
耐性地舔淨妳的傷

REPEAT*

喜歡的不配擁有

刊登時間︰2007-04-01 04:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2007 年 3 月 30 日  星期五 晴天
30/3

呢排聽番d舊歌 , 有首歌聽極都唔厭~...

超likey首歌d旋律**d詞就麻麻喇..

因為首歌基本上係講男人的...-v-"

[我真的哭過 ...]

歌手:鄭中基 | 作曲:陳輝陽@好好笑
填詞:林夕 | 編曲:陳輝陽@好好笑

說不上為人兒嬉 只不過太喜歡你
臨別亦輕鬆得起 全靠奇技
你知道 尤其男人 不想痛哭牽連你
要再似往日時期 仍然淺笑 看著你

*事實我也偷泣過 就像女方一樣無助
 預備你也想怪罪我 無情不哭也是錯
 對著前度大喊怎麼可

 誰明瞭我真的哭過
 為著我將絕未可呵你更多
 而往日犯的錯
 亦令我永遠等到內疚
 (亦令我真的感到內疚)
 才令我 (我)有眼淚也滴破*

我不要臨別如瀕死 都不要得到憐憫
要勉強快樂做人 常常哭泣 那合襯
男人 都壓抑 然而都精於歎息
自問枉稱堅強 連眼淚 也無力

REPEAT* 

刊登時間︰2007-03-30 06:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2007 年 3 月 29 日  星期四 晴天
29/3

岩岩睇完篇好嘔心既XANGA....嘔 !-0-

HOI~你都幾堅料AR...XDDD"

-----------------------------------------------------

ON ON 居居咁過左個UT

呢次一定超大獲!

3份卷都唔識....(汗)

唔溫書既結果!-v-

------------------------------------------------------

金日堂PE堂男仔唔洗上...挑!-.-

因為胡志良條卜街去左澳洲...超!

成班男仔坐係CANTEEN啤住晒

有D仲係到訓教...可惡!!!!!

 

 

刊登時間︰2007-03-29 10:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]