| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 4 月 1 日 星期日 |
 | |
| 1/4 |
XO生日快樂!!!!^0^
美女與野獸
歌手:鄭中基 作曲:李峻一
填詞:李峻一 | 編曲:Ted Lo
是妳已為我 犧牲太大
是我這片心 一早變壞
豺狼沒法裝作綿羊
野生的畜牲怎變乖
是我仰慕妳 天生漂亮
為騙取妳心 假裝善良
然而沒法相愛得長
望困住我是個奢想
*我一口可以吃下了 妳的眼淚
我一手一腳碎盡妳心才離去
完場就遠走 騙心的野獸
(豺狼又遠走 騙心的野獸)
為何離別妳 比死更是難受
當天我背叛妳 時刻都會內疚
(當天我欠著妳 還一生也未夠)
僅有一次真愛 沒法保留
無人像妳好 世間不會有
(無人像妳好 美麗和罕有)
仍難忘掉妳 貪新也未忘舊
講一百次抱歉 難保一個裂口
罪人從來沒法得救 因此妳遠走
(改過亦無人能接受 從來沒有)*
願妳再遇到 新的對象
定會比我好 專一善良
馴良就似可愛羔羊
耐性地舔淨妳的傷
REPEAT*
喜歡的不配擁有
|
|
刊登時間︰2007-04-01 04:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 30 日 星期五 |
 | |
| 30/3 |
呢排聽番d舊歌 , 有首歌聽極都唔厭~...
超likey首歌d旋律**d詞就麻麻喇..
因為首歌基本上係講男人的...-v-"
[我真的哭過 ...]
歌手:鄭中基 | 作曲:陳輝陽@好好笑
填詞:林夕 | 編曲:陳輝陽@好好笑
說不上為人兒嬉 只不過太喜歡你
臨別亦輕鬆得起 全靠奇技
你知道 尤其男人 不想痛哭牽連你
要再似往日時期 仍然淺笑 看著你
*事實我也偷泣過 就像女方一樣無助
預備你也想怪罪我 無情不哭也是錯
對著前度大喊怎麼可
誰明瞭我真的哭過
為著我將絕未可呵你更多
而往日犯的錯
亦令我永遠等到內疚
(亦令我真的感到內疚)
才令我 (我)有眼淚也滴破*
我不要臨別如瀕死 都不要得到憐憫
要勉強快樂做人 常常哭泣 那合襯
男人 都壓抑 然而都精於歎息
自問枉稱堅強 連眼淚 也無力
REPEAT*
|
|
刊登時間︰2007-03-30 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 3 月 29 日 星期四 |
 | |
| 29/3 |
岩岩睇完篇好嘔心既XANGA....嘔 !-0-
HOI~你都幾堅料AR...XDDD"
-----------------------------------------------------
ON ON 居居咁過左個UT
呢次一定超大獲!
3份卷都唔識....(汗)
唔溫書既結果!-v-
------------------------------------------------------
金日堂PE堂男仔唔洗上...挑!-.-
因為胡志良條卜街去左澳洲...超!
成班男仔坐係CANTEEN啤住晒
有D仲係到訓教...可惡!!!!!
|
|
刊登時間︰2007-03-29 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | ... | 253 | »
|