| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 10 月 21 日 星期日 |
 | |
| 21/10 |
淇鍵生日快樂!!
終於等到星期日了..
心情極之好XDDD
你好像變了...
變高了??變黑了??...
當然是變"X"了!!...
↑(自己心裡知道便可!)XDD
|
|
刊登時間︰2007-10-21 09:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 10 月 18 日 星期四 |
 | |
| 18/10 |
考完喇.. ..終於考完喇.. ..
金日一朝早6點幾就起左身.. ..
下晝就要到青衣考試
愈諗就愈淆.. ..淆到喊!
我真係喊左出黎.. ..
我唔知點解自己會喊.. ..總之好想喊
成個人呆晒咁去西鐵站.. ..我已經驚到唔識再驚
完全成個人冇晒feeling.. ..咁大個女都未試過咁!
考之前我咩都諗唔到.. ..成個腦淨係諗到"佢"
我開始痴痴地線.. ..
考完即刻打俾牙MA.. ..一聽到佢把聲我又想喊.. ..
要到12月先知合唔合格..
不過點都好.. ..唔答合唔合格喇.. ..
總之俾到自己一個文代就OK喇!
多謝一直以黎為我祈禱既弟兄姐妹!
多謝ZERO既SMS!...(你琴晚太夜SD黎我睇唔到..SOR)
多謝淇鍵既SMS同關心!
多謝牙靜琴晚係MSN幫我打氣!
多謝你地每一個!!! |
|
刊登時間︰2007-10-18 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 10 月 14 日 星期日 |
 | |
| 14/10 |
10.14 葛福臨佈道大會
就即是金天.. ..本來有得去既.. 點知俾牙MA CALL番屋企 = = "
番到HOME冇野做.. ..又唔想做功課.. ..只好去睡覺..-v-"
3點幾訓到成6點幾.. ..精神晒 @v@
起身之後就沖涼.. ..沖完之後就食飯
食完之後就睇電視.. .. ..-v-
真悠閒.. ..- -+ 總比每天上學做功課好!!~ ^[]^
10.18 死期到!!!!
點算好??.. ..超淆底呀!!!!.. ..不如唔好考囉.. ..- -+
我真係有咁諗過.. ..不如唔想洩左果八百五
只好頂硬上.. ../\/\" 主.. ..求你保守我!! ><"
終於見佢了.. ..當然是開心.. ..
但又唔知要等幾多個星期先再見到.. ..
心情又DOWN晒.. ..
短短既數小時.. ..真想時間可以停止
認認真真咁望住佢.. .. |
|
刊登時間︰2007-10-14 09:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | ... | 253 | »
|