| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 10 月 10 日 星期三 |
 | |
| 10/10 |
金日英文堂MISS要我地係張紙寫低 "MY DEARM"
講真.. ..我從來都未認真諗過自己既夢想
突然覺得自己前途一片灰暗.. .. ..
我有諗過唱歌.. ..但係好現實咁講
唱歌真係可以當做一生事業??
唱歌真係可以維持到每日既生活開支??
就咁睇我好似好著緊D錢.. ..但呢個世界就係咁現實
所以我就打消左呢個念頭.. .. ..
我又係到諗.. ..如果我第日平平凡凡咁搵份工
唔好理自己鐘唔鐘意.. ..係唔係自己夢想
會唔會仲好呢??.. .. ..起碼會維持到平日起居飲食
但係自己又唔會開心.. .. ..
點算好??.. ..我突然諗到"開心"呢個詞語
我就即刻寫左"HAPPY EVERY DAY"做自己既夢想
其實將來做咩都冇所謂喇.. ..最起碼自己要覺得開心
咁先最值得!! ^.^
|
|
刊登時間︰2007-10-10 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 10 月 2 日 星期二 |
 | |
| 2/10 |
開左學都成個月lu~
都冇話咩唔習慣既.. ..
唔習慣都要習慣嫁喇.. .. =="
之於對4D既感覺就係.. ..
冇咩特別 , 因為同上年3A太似喇.. ..
又係"嘈喧巴閉" .. .. 得閒講幾句廢話咁~
不過都唔錯既.. .. 冇咁悶麻~
3A班廢話:
- 威喇威喇!~學人XXX喇!!
- 超勁呀!!~ XX哥 (<--人名)
- 都得既~.. ..
- 都冇話得唔得既.. ..
4D廢話:
- 學人"膊"出位喇.. ..
- 倒亂呀?!
- 搞事呀!?
- 懶特出呀!?
等等.. ..仲有D , 不過唔記得~ ==" |
|
刊登時間︰2007-10-02 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007 年 9 月 30 日 星期日 |
 | |
| 30/9 |
【有你愛我】
你是愛,你對我的愛從沒改,
沒有因歲月改變,沒有因我罪生厭,
我呼喊你名字,你笑臉向著我,你一次又一次。
你是愛,你對我的愛從沒改,
就算今我又失信,但你的信實不變,
我呼喊你名字,你笑臉向著我,你一次又一次。
有你愛我,讓我知道我是存在,
有你愛我,讓我知道我重要,
有你愛我,讓我知道我是人,
被珍惜的一個,讓我知道你是愛。
|
|
刊登時間︰2007-09-30 03:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | ... | 253 | »
|