szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 9
累積人氣: 15320
2007 年 6 月 15 日  星期五 晴天
15/7

考左一星期試 , 仲未兩日 , 努力!!!

ENG - 都OK難 , 可能係我冇溫書 -v-"

          好快咁做晒 , 希望合格喇!~

中史 - 比我想像中易好多^O^

        不過我已經知道答錯左幾題填充

        應該唔會扣好多分既~

英文OARL - 連個題目都唔識解 - -"

                 一開波陳子軒UP左一大堆英文

                 跟住B雄問佢講緊邊條題目...

                 笑鬼死我XDDD

                之後成組人係到廢UP左6MIN =="

中文OARL - 最尾先到我...=.=

                 條題目都OK易

                 得我同風筒講 , 其餘果D冇聲出XDDD

仲有2日 , 頂埋佢!!!!

刊登時間︰2007-06-15 05:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2007 年 6 月 12 日  星期二 晴天
12/6

1* 今日係幾號: 12
2* 有心理準備做呢100條未: OK LA
3* 最鍾意聽咩歌:冇所謂 
4* 你有無潔癖: 一定冇 - -"
5* 鍾意ICQ定MSN多: MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 唔想再溫書牙!! (唔夠TIM - -)
7* 最後一次睇咩戲: 唔記得
8* 住係邊區: 天水圍算咩區?- -
9* 最想得到咩: 好多嫁啵
10* 曾經愛過最衰既人: "佢"
11* 有無後悔愛過佢: 有!
12* 有無想過幾時結婚: 冇
13* 你覺得最可怕既係咩: 好多...
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 小學果D
15* 如有識左幾耐: 7年
16* 日記網址係咩: 上到黎既實知 , 唔需要再講~
17* 最討厭的人或物: 果一班....
18* 屋企電腦係唔係廢既: 一部廢一部唔廢 - -
19* 最想多謝邊個: 主耶穌!~
20* 近排有咩令你有好大壓力: 升中四
21* 有無得罪過人: 有
22* 如果有得罪左邊個: 好多...
23* 用咩牌子既筆做功課: JANMEE
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: OK LA
25* 第一次拍拖係幾時: NO
26* 記咩最叻: 人地D糗野XDD
27* 有無講過粗口: 有
28* 最討厭咩天氣: 朝濕
29* 最鍾意哪細理: -0-??
30* 鍾意男定女: 男!!
31* 支唔支持同性戀: OK LA..
32* 最討厭的數字: 7
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:" 佢"果類型
34* 有咩秘密唔同人講: 冇咩
36* 數出你最愛既朋友: 周 , YING , VIVIAN , 反 , MANDY ...好多
38* 係唔係乖學生: 算XDD
39* 依家幾歲: 14
40* 數口叻唔叻: NO
41* 去開邊間超級市場: 百佳
42* 你覺得你係咩人: 香港人!
43* 口頭禪係咩: 頂~~
44* 怕唔怕黑: NO
45* 上網多數做咩: 上網囉~
46* ICQ no.係咩: 294775048
47* 會唔會日日都打日記: NO
48* 幾度先會開冷氣: 唔理....牙MA俾就開
49* 偶像係邊個: JUNO!!!
50* 做左一半啦開唔開心: 麻麻
51* 最喜歡哪一套動畫: 外星蒙查查

52* 細細個個時得唔得意: 呢個問題好主覲啵~
53* 有D咩古怪既習慣: 唔知啵...
54* 覺得自己尚算正常嗎: 尚算尚算...
55* 做過最LOR既事: 好多
56* 讀近咩班: 3A
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 信左主耶穌~
58* ICQ HANG左你會點: 唔用
59* 有無呃過最愛既朋友: 有掛
60* 最鍾意香港邊一到: 冇
61* 最鍾意講既單字: 頂
62* 最討厭咩戀情: 劈腿
63* 鍾意睇邊一類型既戲:除左A片 , 其餘都OK

64* 鍾意韓國定日本多D: 日本
65* 點解鍾意呢個國家: 唔知
66* 最怕既動物: CAT
67* 依家有咩目標: 升中四
68* 最想學習哪一種語言: 日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 周淑屏
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 愛情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 冇用好耐....
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 冇
73* 電視劇值唔值得追: 睇下邊套喇~~
74* 會唔會幫呀媽做家務: 被迫的...
75* 你係屬於被動定主動既人: 睇下邊方面喇...
76* 形容你最討厭既人個樣: 難以形容...
77* 上網最唔好既地方係咩: 上唔到果個網
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 有
79* 有無想過要整容: 有
80* 覺得自己最令既地方: 冇
81* 有無界過手: 冇
82* 最想養既動物: 蜥蝪
83* 覺得自己衰唔衰: OK衰
84* 有無兄弟姊妹: 有
85* 係唔係淆底怪: 睇下咩野喇
86* 最唔相信邊個: 冇咩
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 同佢講拜拜
88* 見過最核突既事: 條女個波生蟲
89* 屋企有無種花: 冇
90* 返學會唔會著冷衫: 冬天會
91* 有無鍾意人: 有
92* 最鍾意咩顏色: 黑白藍紫
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: 可唔可以唔揀??- -
94* 知唔知道神係咩: 天上既父
95* 上咩堂先會訓覺: MATHS , ENG , PHY
96* 覺得你自己係屋企有無自由: OK LA
97* 如果你有三個願望你想做咩: 一個夠喇 --- 心想事成XDD
98* 最鍾意既運動係咩: 羽毛球
99* 塔咩車返學: 輕鐵
100* 眼唔眼訓:NO

刊登時間︰2007-06-12 05:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2007 年 6 月 7 日  星期四 晴天
7/6

點解人總愛在人背後說三道四??

說三道四不是一種惡習嗎??

為何現在竟變成了一種課餘活動???

為何現在的人會變這樣??

有什麼不滿意的話不可以直接講清楚嗎??

為何總要在網上大罵對方呢??

在網上罵了 , 對方沒有看到的話

他又點會改呢??你們罵人不是要別人改嗎??

如果不是的話你們為何要罵他呢??

現在的世界變到到處都充滿罪惡

我們應該對罪敏感 , 愛身邊每一個人

Amen?

親愛既主  親愛既神  我感謝你  我讚美你

我將我愛人愛主既心去禱告你

主  求你賜我一個更加愛人愛主既心

無論呢個世界有幾多罪惡都好

我要對罪惡敏感

求主你賜我一個堅強既心

不論以後再被人說話上中傷

我都要靠著主勇敢面對

祈禱交托奉主耶穌名求  Amen!

 

刊登時間︰2007-06-07 09:38 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]