| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 2 月 4 日 星期一 |
 | |
| 4/2 |
金日開始放假lu....但係仍然要返學校練歌-0-
一練就練成3個鐘...練死人lor...=0=
金年choir報左2個比賽....2月19日 & 3月6日
就快到了...- -'....2個都係校際音樂節
2月19果個係女子under14歲組..(我超齡了- -'')
3月6果個係中學聖詩組....(呢個冇超齡xddd")
希望金次可以有獎拎啦...最後一年參加choir....加油!! \0/
|
|
刊登時間︰2008-02-04 05:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 2 月 3 日 星期日 |
 | |
| 3/2 |

JUNO又出左新碟啦!!! <WORDS OF SILENCE>
金次全隻碟都係慢歌....超好聽!! >W<
當中我最鐘意係 "也" , "鐵甲人" , " 可不可不撐下去"
另外有JUNO自己構思既音樂電影 <FUMAR>
正啊!!! 好想買AR!!! 但係牙MA唔俾我買 ><"
<FUMAR>既宣傳片!! |
|
刊登時間︰2008-02-03 10:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 2 月 1 日 星期五 |
 | |
| 1/2 |
聽日開始放新年假..
放到13號 , 14號就要返番學=0=
得個12日假期但係有成14樣功課
媽的!...咁得多做死人咩?!?!
仲多個聖誕假 @[]@"....
2月14情人節....軍曹你要加油喔!!唔好到時先淆底啊-v-
-----------------------------------------------------
夠竟而家邊個借左我邊本書???- -'' |
|
刊登時間︰2008-02-01 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | ... | 253 | »
|