szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 24
累積人氣: 15208
2008 年 2 月 4 日  星期一 晴天
4/2

金日開始放假lu....但係仍然要返學校練歌-0-

一練就練成3個鐘...練死人lor...=0=

金年choir報左2個比賽....2月19日 & 3月6日

就快到了...- -'....2個都係校際音樂節

2月19果個係女子under14歲組..(我超齡了- -'')

3月6果個係中學聖詩組....(呢個冇超齡xddd")

希望金次可以有獎拎啦...最後一年參加choir....加油!! \0/

刊登時間︰2008-02-04 05:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 2 月 3 日  星期日 晴天
3/2

 

JUNO又出左新碟啦!!!  <WORDS OF SILENCE>

金次全隻碟都係慢歌....超好聽!! >W<

當中我最鐘意係 "也" , "鐵甲人" , " 可不可不撐下去"

另外有JUNO自己構思既音樂電影  <FUMAR>

正啊!!! 好想買AR!!!  但係牙MA唔俾我買 ><"

<FUMAR>既宣傳片!!

刊登時間︰2008-02-03 10:35 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 2 月 1 日  星期五 晴天
1/2

聽日開始放新年假..

放到13號 , 14號就要返番學=0=

得個12日假期但係有成14樣功課

媽的!...咁得多做死人咩?!?!

仲多個聖誕假 @[]@"....

2月14情人節....軍曹你要加油喔!!唔好到時先淆底啊-v-

-----------------------------------------------------

夠竟而家邊個借左我邊本書???- -''

刊登時間︰2008-02-01 10:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]