szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 9
累積人氣: 15277
2008 年 1 月 13 日  星期日 晴天
13/1

Love Story -- 幾米
 

愛一個人要先了解對方的心,無論您的她他,只要真心意,愛才會繼續..........
女生的心
常常因為你的小體貼而感動,
如果你一直對我好, 我可能就會喜歡你.

女生的感情很豐富,
喜歡你的我, 會毫不保留的付出,
天真的認為有天你就會懂.
女生的心很容易受傷,
所以我不輕易說出口, 假如期望落空了.
傷心難過很不好受.
女生的心很倔強,
總希望你先說, 如果你也猶豫不決,
或許我們就這樣錯過,
再來後悔為何當初不說.
/y*Q;\:u9j8i

男生的心
男生的心很脆弱,
常常因為妳的小動作而心碎,
如果妳一直若即若離, 我怎麼敢喜歡妳.
男生的心思很細密,
喜歡妳的我, 會不計一切的付出,
單純的以為妳會懂得珍惜.
男生的愛很不容易說出口,
因為一旦說出口, 或許再也沒有或許了,'
彼此悲傷見面真的很不好受.
%]&o!V9[3a*p'[8{7P
男生的心很懦弱,6
總怕傷心而緊閉雙唇,
或許一打開雙唇盡吐心語後,
就會後悔當初為何不乖乖沉靜在那片刻的幸福中...

刊登時間︰2008-01-13 02:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 1 月 12 日  星期六 晴天
12/1

下星期開始考試 , 所以金日唔洗返學校練歌=w=

不過冇得返學校練歌反而好唔慣...

我想練歌ar!!!><"...冇得返學校練歌

咁我係屋企練>v<....俾牙ma罵我嘈...有冇搞錯-3-

下晝就落左商埸食lunch....好耐冇去果間"英皇"食

我叫左個干炒牛河+凍奶茶...但係等左好耐都未黎

就係呢個時候有人嗌"冇晒河粉ar...快d搵人落去買ar!"

我即刻o晒嘴...冇河粉!?..咁我碟干炒牛河點算..唔怪得等咁耐啦~

茶餐廳竟然冇晒河粉...跟住我牙ma話可能一陣間有河粉冇牛肉ar!

我除左無奈之外已經冇野好講....等左好耐終於有得食

但係...碟野冇牛肉-0-"....咩事啊!?...冇牛肉都算干炒牛河!?

好笑...之後陪牙ma去左商務 & 百佳行...行完就返屋企了...

刊登時間︰2008-01-12 04:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 1 月 11 日  星期五 晴天
11/1

金日開始放1點...原因係學校想我地多d時間溫書喎

不過我仲未開始溫書...16號要考lu...

話就話放1點...但係我16 & 17號頭2日考試都要考到4點幾- -

不過18號我冇科果日考 , 所以唔洗返..good!!....連續3日假>v<

仲有啊...最尾果日25號上晝係考中史同bio...唔關我事

10點8先到我地考 , so返10點8>v<...唔洗早起身!!!

無聊冇咩野好打 , 咁我就打個考試時間表出黎啦~嘻嘻!

 

15/01/08             英文(III)               14:10 - 15:10

16/01/08             英文(1A)               8:30 - 9:30

                              英文(1B)               10:05 - 11:35

                              英文(II)                14:10 - 16:10

17/01/08            中文(I)                   8:30 - 9:45

                              中文(II)                 10:20 - 11:50

                              中文(III)&(V)         14:10 - 16:10

18/01/08                     冇野考....放假啊!! >v<"

21/01/08             商業                       8:30 - 10:00

22/01/08             數學(I)                   8:30 - 10:30

                              數學(II)                 11:05 - 12:35

23/01/08            電腦與資訊科技        8:30 - 10:00

24/01/08            旅遊與旅遊業           8:30 - 10:00

25/01/08            中文(IV)                 10:40 - 12:15

刊登時間︰2008-01-11 02:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]