金日係惡夢既開始....
********************************************
COMM - 又係做會考題.....好悶= =".
又俾MISS叫中出黑板答問題
金次冇咁好彩....答錯左~.....
都係答錯一題姐!~.../\/\"
MATHS - 冇做過數...諗到某D野....冇晒心機
成堂係到諗....."點解會變成咁??佢做咩事?!"
慘啦!!我唔可以再諗...要考試啦 , 再諗死得人><"
ENG - 對功課...又俾MISS叫中出黑板答問題....= =''
咩事啊??-0-".....之後MISS講番考試既重點果d野....
miss話"如果係開大份reading全部都唔識解 , 唔好成篇睇!
逐段逐段睇就ok嫁啦~"....成班係咁笑.... 逐段逐段睇同成
篇睇有咩分別??...XDDD
CIT - 又到左成星期最悶既一堂= =V.....牙SIR就係咁超怪TAMPO講書
成班係咁釣魚....-0-".....牙SIR金堂話下星期放學要留低課
電腦科都要補課....真係第一次聽~,,,佢仲話一家要黎
唔好走佬!.....佢真係了解我地XDDD"
*******************************************************
2點返番黎考英文OARL....要同A班一齊考=[]=
點解??...點解要同英文理科班考!?...MISS牙SIR想我地死??= =
A班對D班.....唔洗諗...A班一定玩晒= =V
考完先知C班都好勁-0-....同B ,E班考咁好LOR
同A ,C班考....擺明想玩死我地D班><"...可惡!!!! \0/ |