szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 21
累積人氣: 15205
2008 年 1 月 16 日  星期三 晴天
16/1

英文(1A) - 閱讀理解...但係好鬼難

                好多都係斷估...死得LOR金次-0-"

英文(1B) - 作文...一篇短文一篇長文.....

                短文果篇都唔呎 要作咩....冇作過呢D文= =

                全班都冇咩邊個識-0-"...長文都OK既...唔係好難

                但係CARMEN兩篇文都作錯左...0.0"

11點賻就放學....2點先要再考LISTENING......成2粒鐘

同牙MA去左頌富食LUNCH....俾隔離果"木台"人狂啤

我都唔識佢地...有咩好啤?!=3=....差唔多夠鐘牙MA就陪我等車

見到果傻佬拉住勁大袋野追車...但係果架明明係"專用"車..白痴XDD"

返到學校考LISTENING....媽啊!~~...考2個鐘...死得人啦= =

係個HALL坐2個鐘...好辛苦><"....4點幾就同MANDY搭車返HOME了...

刊登時間︰2008-01-16 05:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 1 月 15 日  星期二 晴天
15/1

金日係惡夢既開始....

********************************************

COMM - 又係做會考題.....好悶= =".

             又俾MISS叫中出黑板答問題

             金次冇咁好彩....答錯左~.....

             都係答錯一題姐!~.../\/\"

MATHS - 冇做過數...諗到某D野....冇晒心機

              成堂係到諗....."點解會變成咁??佢做咩事?!"

              慘啦!!我唔可以再諗...要考試啦 , 再諗死得人><"

ENG - 對功課...又俾MISS叫中出黑板答問題....= =''

          咩事啊??-0-".....之後MISS講番考試既重點果d野....

          miss話"如果係開大份reading全部都唔識解 , 唔好成篇睇!

          逐段逐段睇就ok嫁啦~"....成班係咁笑.... 逐段逐段睇同成

          篇睇有咩分別??...XDDD

CIT - 又到左成星期最悶既一堂= =V.....牙SIR就係咁超怪TAMPO講書

        成班係咁釣魚....-0-".....牙SIR金堂話下星期放學要留低課

        電腦科都要補課....真係第一次聽~,,,佢仲話一家要黎

        唔好走佬!.....佢真係了解我地XDDD"

*******************************************************

2點返番黎考英文OARL....要同A班一齊考=[]=

點解??...點解要同英文理科班考!?...MISS牙SIR想我地死??= =

A班對D班.....唔洗諗...A班一定玩晒= =V

考完先知C班都好勁-0-....同B ,E班考咁好LOR

同A ,C班考....擺明想玩死我地D班><"...可惡!!!! \0/

刊登時間︰2008-01-15 04:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 1 月 14 日  星期一 晴天
14/1

彭成忠**生日快樂牙!!!

*******************************************

MATHS - 對番果幾張MC....好眼訓ar!! =0=

                我真係覺得牙sir對我班好好容忍力

                上堂完全冇人理佢 , 佢都可以咁好

                心機繼續教我地...俾著我一定發脾氣!

ENG - 又係做Ex...15分滿分竟然俾我拎到12分0.0

CHIN - 上堂先至話唔默書..- -''...玩啊!?..我晒先話唔默

             之後又係做LISTENING...不過仲好過做其他野

             冇咁悶麻...

T&T - 溫書...之後就TEST , 我唔得左外遊零售商果個ar!!!><

           冇得拎滿分喇!~...唉!         

************************************************

金日係學校睇到果個咩鬼星座運情 ,

佢話我金日會見番好耐既冇見既人

誰啊!?...0.0".....到而家都未見到

唔準既....厄人既= ="

************************************************

點解呢幾日都唔見你online既??

刊登時間︰2008-01-14 03:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]