| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 1 月 21 日 星期一 |
 | |
| 21/1 |
金日考商業.....俾我想像中容易好多
miss又話好難好多寫野既.....厄人-3-
又話一個半鐘會唔夠時間做....叫我地做快d
搞到我一開始狂寫 , 點知淨半個鐘係到....= ="
金之係梁梁睇堂....係等夠鐘既過程中....
梁梁係我耳邊講我地仲係好似班中三學生....仲未大-0-
跟住就問我咁快停筆係咪唔識做......我當然唔係啦 \0/
我寫字快姐.....xdd"
好彩梁梁睇到我落左張8達通落地姐....唔係既話冇左百幾蚊XDDD"
THANK YOU梁梁!!....^0^
-------------------------------------------------------------------
聽日考MATHS.....考成3粒幾鐘-0-"痴線嫁!
唔識計....唔想計.....已向MATHS投降了....呢埸仗我唔打啦...><"
|
|
刊登時間︰2008-01-21 04:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 1 月 20 日 星期日 |
 | |
| 20/1 |
B雄 生日快樂!!!
16歲大個仔....唔好再高啦...再高好大獲嫁=w=
---------------------------------------------------------------------
金日返到教會先知牙靜邊中四果d琴日返晒午堂
得我一個返早堂-0-...不過冇所謂啦~...冇晒班中四有班IVE既係到XDD
下星期有收割主日 , 我又要開始努力傳福音約新朋友了 \0/....加油努力!!
好啦...唔打啦!~要溫書了...聽日考商業 , 好多野背-v-"
一陣間又要補習...><"....I HATE EAXM!!!!
金晚打邊爐!!! ^0^
---------------------------------------------------------------------
生產商*批發商*零售商*分銷途徑*生產地方化
*貿易輔助*中間人*初級生產*二級生產*三級生產*
無店舖零售商*有店舖零售商*期貨交易*......*0*
媽啊~~~該死的商業科-0- |
|
刊登時間︰2008-01-20 03:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 1 月 19 日 星期六 |
 | |
| 19/1 |
岩岩先睇到金日有咩人黎過我QOOZA....
雖然只係IP地址...但好過冇=w=".....
不過我發現左2樣野啵0.0....
第一:金日既瀏覽人數差d就打破9月6果日嫁啦....真可惜xdd

第二:係11點11分竟然係3個人同一時間黎我qooza...咁都撞正時間...好野!! \0/

可能你會覺得好鬼無聊...但係你上得黎就要預左睇無聊野=w=
(咁講野...聽日可能少左好多瀏覽人數xddd) |
|
刊登時間︰2008-01-19 11:32 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | ... | 253 | »
|