| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 2 月 21 日 星期四 |
 | |
| 21/2 |
很久沒有與你談天了
很不習慣...
是功課忙嗎??
加油喔!我會支持你的!!
|
|
刊登時間︰2008-02-21 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 2 月 20 日 星期三 |
 | |
| 20/2 |
PE - 體適能 , 跑9分鐘跑死我啦-0-
不過比之前跑多左4個圈-\/-...
ENG - 表面上係到做緊SBA
但事實上同人吹水=w=
CHIN - 唔記得左做過D咩TIM...-0-"
好似淨係係到教古詩- -''
LUNCH - 同CARMEN , HEIDY , 楊WING去椰林閣食
果到有個OK矮既男仕應竟然向HEIDY 放電@0@
CARMEN講左句好好笑既野 , 佢話 :
"你唔好再向我單眼AR!....我條仔係後面AR!"XDDDD
MATHS - 好認真咁聽書 , 好簡單 , 一聽就明! -\/-
只要冇圖形同圖表既數我可以應付到.....=w=
公民 - 終於唔洗講理財 , 不過係講國家身份認同-\/-
張工作紙到有6個傑出華人
叫我地係6個之中揀一個最傑出既人
我當然係支持貝聿銘啦....=\/=
|
|
刊登時間︰2008-02-20 05:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 2 月 19 日 星期二 |
 | |
| 19/2 |
比賽輸了...
但勝利的那3隊也不是靠實力
只是評判喜歡快歌....-,-
真是有實力的反而三甲不入
可笑!!
**********************************
17隊中有幾隊令我印象非常深刻!!...
第一隊不知名學校 , 竟然係到扮可愛教主-0-"
第二隊是"劉金龍"...那名指揮雙手的搖擺幅
度太厲害了 , 真擔心她會否手斷- -''
第三隊是"鄧兆棠"...竟然有個穿體育服上台
他們沒有指揮 , 彈琴的那位牙sir又彈琴又指揮
真是辛苦他了!....最厲害的是他竟然彈琴彈到成個
pet飛起@0@"....最後仲要一隻手彈琴一隻指揮
小女子深感佩服!! |
|
刊登時間︰2008-02-19 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | ... | 253 | »
|