szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 22
累積人氣: 15233
2008 年 2 月 27 日  星期三 晴天
27/2

心痛...冇返學...0.0"

其實係琴晚開始心口痛

金日朝成連吸氣都痛

所以先唔返學-\/-"

不過訓到而家先好返少少

牙ma叫我睇E生....但係我死都唔睇

我最憎睇E生><"

最重要既係金日要練歌 ,

不過而家搞成咁冇得練啦>[]<"

刊登時間︰2008-02-27 11:54 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 2 月 26 日  星期二 晴天
26/2

金日又有5個人冇返學LU-0-"

全校MISS牙SIR都知道我地班發生咩事- -''

堅料也~~....OFFICE D人真勁!!

***************************************

COMM - 默先黎書唔記得晒....

             金次冇100分啦....0><0

            MISS成堂係咁講佢D糗事

            發覺MISS一生人都蠢左好多次XDDD"

MATHS - 食左藥 , 超眼訓-_-"一訓就訓左成堂

              訓醒就去洗手間 ,就咁就渡過左個MATHS堂-0-"

ENG - MISS講番D VOCAB工作紙 , 但係冇咩人聽書

           成堂係咁同楊WING玩XDDDD"

           去到12:30 MISS落HALL幫手

           其他人就係課室自修 ,1點準時放LUNCH>V<

CIT - 有D人LUNCH落左HALL做HELPERS

          所以遲左上堂 , 但係都要成2:30先上到堂

         不過上堂都係教得唔好野 , 因為太多人冇返啦~

 

 

刊登時間︰2008-02-26 07:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 2 月 25 日  星期一 晴天
25/2

金日4D班發生左件大事!!!

全班35人有5個冇返...班主任都請病假-0-

3個早退....淨番既起碼有5個病左

有個仲發緊燒tim...0.0"

全班得番27人....幾乎可以實行小班教學=w=

4D班而家變左個瘟疫區

連教我地既老師上完都病埋=[]=

個班房變得更加空虛....好多空位= ="

KION係MSN講得岩!!

而家係4D班存有隱形既神秘病毒XDDD"

刊登時間︰2008-02-25 05:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]