szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 1
累積人氣: 15329
2008 年 3 月 4 日  星期二 晴天
4/3

發覺`....我不明白怎樣才是真正喜歡一個人

看見他會有特別感覺??

經常想念他??

還是時刻把他放左第一位??

但是....我已忘記他的樣子 , 他的聲音

甚至還未試過親口跟他談天......

這樣 , 我真的是喜歡他嗎??

我不知道...只知道

我很掛念前陣子和他有講有笑的時候`.....

刊登時間︰2008-03-04 07:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 3 月 3 日  星期一 晴天
3/3

MATHS;;教三角比果D....琴日補習識晒

牙SIR又教得慢...上左唔名半個堂

已經有6個訓左-0-"仲有D趴左係到不過仲未訓既""

ENG;;又係講SBA...悶到嘔"

冇人理MISS牙SIR講野..應該係全部都冇反應

CHIN;;教完古詩教新詩...-0-"""再別康橋0.0

COMM;;MISS話金堂死都要FINISH第4課...= =;;

成堂淨係教書...但又吾打吾撞咁俾我拎左5分平時分XDD"

放學搭車返屋企....完`'

刊登時間︰2008-03-03 05:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2008 年 3 月 2 日  星期日 晴天
2/3

表演完全失準`'

冇時間開聲....琴日都係用左一個鐘開聲先ok

金日淨係是但咁開左5分鐘聲....

個個都係岩岩訓醒出唔到把聲= =;;

唱第一首果陣d聲好唔隱定,Soprano上唔到個G音

D大細聲冇晒....Second Soprano唔夠聲....最差呢首!!

唱第二首就比較好D....Soprano終於上到個G音

但係我都覺得Alto同Soprano d聲唔夠和..-3-不過係唱得最好果首

第三首都ok既`'...Second Soprano依然唔夠聲

去到後半部Alto愈唱愈快....搞到44小節果到亂晒-0-"

oh my god!!!比賽果時唱到咁就大獲啦=[]=

牙sir話下星期早會要唱多次喎....- -;;

刊登時間︰2008-03-02 12:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]