| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 3 月 4 日 星期二 |
 | |
| 4/3 |
發覺`....我不明白怎樣才是真正喜歡一個人
看見他會有特別感覺??
經常想念他??
還是時刻把他放左第一位??
但是....我已忘記他的樣子 , 他的聲音
甚至還未試過親口跟他談天......
這樣 , 我真的是喜歡他嗎??
我不知道...只知道
我很掛念前陣子和他有講有笑的時候`.....
|
|
刊登時間︰2008-03-04 07:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 3 月 3 日 星期一 |
 | |
| 3/3 |
MATHS;;教三角比果D....琴日補習識晒
牙SIR又教得慢...上左唔名半個堂
已經有6個訓左-0-"仲有D趴左係到不過仲未訓既""
ENG;;又係講SBA...悶到嘔"
冇人理MISS牙SIR講野..應該係全部都冇反應
CHIN;;教完古詩教新詩...-0-"""再別康橋0.0
COMM;;MISS話金堂死都要FINISH第4課...= =;;
成堂淨係教書...但又吾打吾撞咁俾我拎左5分平時分XDD"
放學搭車返屋企....完`' |
|
刊登時間︰2008-03-03 05:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 3 月 2 日 星期日 |
 | |
| 2/3 |
表演完全失準`'
冇時間開聲....琴日都係用左一個鐘開聲先ok
金日淨係是但咁開左5分鐘聲....
個個都係岩岩訓醒出唔到把聲= =;;
唱第一首果陣d聲好唔隱定,Soprano上唔到個G音
D大細聲冇晒....Second Soprano唔夠聲....最差呢首!!
唱第二首就比較好D....Soprano終於上到個G音
但係我都覺得Alto同Soprano d聲唔夠和..-3-不過係唱得最好果首
第三首都ok既`'...Second Soprano依然唔夠聲
去到後半部Alto愈唱愈快....搞到44小節果到亂晒-0-"
oh my god!!!比賽果時唱到咁就大獲啦=[]=
牙sir話下星期早會要唱多次喎....- -;; |
|
刊登時間︰2008-03-02 12:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | ... | 253 | »
|