金日終於考完試啦~~~~但係一d考完試既氣氛都冇- -v
原因係我日日都好似考完試咁xddd"
金日考既係中文口語....我竟然係第一批考@@"
考左4年口語都未試過第一批考....次次都最遲果批考=w=
口語既題目比我期間中容易得多=]
題目係 : 就自然環境、設施、鄰里關係和心境四方面談談你的[理想家居]
時間有18 mins....雖然金次冇正反方......但都好多野講!~
---------------------------------------------------------------------
聽日上晝要去水邊圍幫d獨居老人做家居清潔
我自己間房十世都唔清潔一次 , 而家竟然要幫d獨居老人做家居清潔-0-"
其實我都好愛清潔 , 好鐘意整齊嫁~xdddd" (某人: 咪吹水啦你- -v)
但係我到而家都仲未知聽日返幾點....唔好話幾點放啦= 0 =
牙sir話返10點...張紙話返9點....但係之前派果張通告就話返8點9
姐係返幾點啊????-0-"......玩咩!咁我只好返中間數 , 姐係9點啦!~XDDD
-----------------------------------------------------------------------
下星期一有t&t outing , 金次去香港島半日遊.......
miss好似話過夜晚上山頂睇夜景...好yeah!!>v<
不過都成差唔多9點先返到黎.....第二日仲要返學-0-"
|