| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 4 月 20 日 星期日 |
 | |
| 20/4 |
金日遲左起身....成8點先醒- -;;
牙都未刷牙靜就打電話黎
一開口就走音-0-""
之後打俾陳曼...佢手提cut左=[]=
打唔到俾佢.....希望佢記得約左我
出到新元中...係西鐵站等左佢15分鐘
再打俾佢先知佢仲訓緊覺
激死我!!! \0/ 唔黎講聲俾我知唔得咩?!
之後自己行去教會....
金日係收割主日...有嘉賓黎
係鴻福堂既CEO司徙永富先生....佢講野好gag
笑死我...xdddd""
完左之後係公園分組....我搶左B雄份會考題
哈哈.....佢仲有2份geog做...
唔洗咁快要份旅遊既......=w=
|
|
刊登時間︰2008-04-20 02:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 4 月 19 日 星期六 |
 | |
| 19/4 |
咁快就打風...
細個好鐘意打風
因為可以唔洗返學...
但係人大左
慢慢唔鐘意打風....0_0"
細個打風唔可以出街...
就算出街都可以拖住大人....
但係而家大左...
就算打風都係自己一個係條街...
成身濕晒....
冇得再拖住大人....好無助.....
我金日返學果時完全體會到
成身濕晒....對鞋又爛左
冇人幫到我....-_-"
返到學校MISS要我除左對鞋
第一次唔著鞋係音樂室走黎走去....-0-"" |
|
刊登時間︰2008-04-19 04:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008 年 4 月 17 日 星期四 |
 | |
| 17/4 |
eng;;做listening...d公仔畫得好好笑xddd
maths;;成堂冇聽過書....岩岩開始抄comm筆記
之後就同楊wing + heidy +劉冠吹水
chin;;上作文....金次作文件題...
個題目係檸檬茶-0-""
第一次要停係到思考篇文要點作- -;;
lunch;;星期一冇返...補test comm
份卷好易....有d之前做過
95分....全班第一..0_0"""
comm;;教新野...miss張工作紙出得唔錯-v-
軍曹個頭變左主角0v0"
after scholl;;補英文...又係寫果d野...
隔離果位話要冷靜下...自己坐左係後面-0-"" |
|
刊登時間︰2008-04-17 07:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 253 | »
|