9:30上PTH...又係聽listening同做拼音...開始覺得悶了
miss話半島食個tea都要成$500...仲係好難食...
食個細細塊既三文冶...簡直係昆錢...絕對唔recommend-.-
10:30上DSII....到KEN KEN同perry果組present...
馬爾代夫好令...陽光與海灘...但唔岩我去=.=
2100年先會沉...我死左佢都未沉=.=...係唔係流嫁?!
11:30上LIC...下堂應該有得試洒...有冇人一杯醉嫁.?XDDD
下晝上E-COMMERCE....又係教整web site...好簡單
一睇完個web site係點之後就自己一個人整晒....
整完之後自己係到玩facebook...再教stella整...佢完全唔識
點解呀SIR要將d step複雜化呢....根本唔洗咁做=.=
3:30上LAW...又係講contract....好悶=.=講左成個sem了
放學之後開始落雨....最憎落雨=.= 仲要係大欖等車

..
..
p.s;; 多謝柑柑送既珍寶珠...青蘋果味...未試過啵@@
  
|