szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 5
累積人氣: 15216
2009 年 10 月 14 日  星期三 晴天
14/6

 

金朝返到去等lift等左好耐...搞到9:31上到課室上law=_="

金堂唔知點解特別專心咁聽書...基本上都明白晒金堂講過既野

之後10:30上全人..恐怖既pe堂終於來臨...又係做體適能-口-

第一堂做既就係量身高體重...我高左1cm喎@@159mc西利呀~

但個磅肯定有問題...有咩可能一晚內重左5kg呀...痴線嫁=.=

我琴晚仲係屋企磅左一次先...訓醒重左咁多...唔好諗住呃到我\口/

then果2個呀sir又教我地玩果d跑步機同健身單車...又幾好玩啵

12:30上e-commerec...上堂pe上得咁攰....呢堂又點會有精神上呀...

但我係呢堂發現左一樣野...就係我冇交錢都可以用手提wi-fi上網

2:30去上pe workshop...又係講番placement既野...講完又講...煩~~

星期2叫左第一批人去placement...都叫左好多人去interview...

冇我份...因為我未夠18歲=.=....hotel同機埸都要請18歲既人...真衰~~

 

刊登時間︰2009-10-14 10:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2009 年 10 月 13 日  星期二 晴天
13/10

 

4:30去左開會傾open day既野...11月20同21號就係

但係我報左名先發現...原來11月21號係hkam既畢業禮喎

不過冇所謂啦...應該唔洗on duty晒2日既應該~~~

year 2既我地要負責整幾個香港景點出黎到時俾人影相

but...我既美術天份係接近零=_= 簡直係畢卡索既後人(哈~)

刊登時間︰2009-10-13 10:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2009 年 10 月 12 日  星期一 晴天
12/10

 

升左上ive既10月...係test同做project既月份

回起中學時既10月...當然仲係每日hea下呆下

就算有test...都係是但睇一次...又或者考天才

但係而家...試都未考又已經驚fail左唔到year 3

有時真係會諗...我當初夠竟有咩資格讀year 2 ?!

甚至會諗...我夠竟有冇中五畢業既學歷同能力?

話就話完成中五...但我完全唔覺自己有中五水平

..

懷疑•迷茫•擔心•what can i do ?

 

刊登時間︰2009-10-12 09:05 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]