金朝返到去等lift等左好耐...搞到9:31上到課室上law=_="
金堂唔知點解特別專心咁聽書...基本上都明白晒金堂講過既野
之後10:30上全人..恐怖既pe堂終於來臨...又係做體適能-口-
第一堂做既就係量身高體重...我高左1cm喎@@159mc西利呀~
但個磅肯定有問題...有咩可能一晚內重左5kg呀...痴線嫁=.=
我琴晚仲係屋企磅左一次先...訓醒重左咁多...唔好諗住呃到我\口/
then果2個呀sir又教我地玩果d跑步機同健身單車...又幾好玩啵
12:30上e-commerec...上堂pe上得咁攰....呢堂又點會有精神上呀...
但我係呢堂發現左一樣野...就係我冇交錢都可以用手提wi-fi上網
2:30去上pe workshop...又係講番placement既野...講完又講...煩~~
星期2叫左第一批人去placement...都叫左好多人去interview...
冇我份...因為我未夠18歲=.=....hotel同機埸都要請18歲既人...真衰~~
|