好多金日冇打QOOZA了...因為太忙喇...返到黎又唔想打
呢個星期真係好精彩...test, presentation, 再test=.=
讀咁多年書都未試過多野做成咁...會考果時仲hea過而家
星期一個LIC...我算係溫左書既...不過冇盡力=.=好彩都合格
星期2個WPD既presentation...即刻吹d野講...我d吹水能力都唔錯
因為我睇錯片...打錯野...諗錯野...出到去pre先知...仲唔死=.=
星期3個LAW...恐怖到..不斷溫不斷背...但都係記得8成...我真係盡左力
一路test一路個腦del緊...我驚會唔合格=.= 點算...我唔想下年入A班
星期4考PTH...本本冇咩野...但係MISS部DV嚇到我咩對白都唔記得晒...
各位組員...i am so sarry...我對唔住你地...我應該好好地背熟佢/口\
星期5 返placement...kaka唔得閒所以同佢調左更...好彩調左更..呵
A group + C group真係好好玩...個個都係癲既...下星期都係咁就好lu...
琴日柑柑同TOM哥升呢做左""聖人""...哈哈...TOM哥好野!!! 請食飯!!!
做問卷果時我問個鬼佬:: what is your age?? 點知佢反問番我woo =[]=
佢問:: what is your age?? 15??...我只可以講:: nonono...i am 17 ^^"
我真係似15歲咩...但我記得15歲果時俾人問我係唔你係17歲嫁啵=.= |