szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 15
累積人氣: 15283
2009 年 12 月 11 日  星期五 晴天
11/12

 

金日返工...返早更8:30...姐係我要5:30起身...攞命=.=

返到去先上北閘做個幾鐘既問卷...見到好多東亞運動員....

成個中國隊殺出黎...嚇得我呀= =不過有幾個幾令仔@@

又見到日本隊...又係令仔黎嫁...不過佢地套衫太樣衰喇

之後南韓隊...佢地令仔到連我呢個一直都唔覺南韓人令仔既都話

好令仔呀!!!! >v<  即刻沖去南閘搵呀彤拉佢去睇XDDD

落office做mock....原來果個叫alex既supervisor唔惡喎...

做到1點就放lunch....好昆錢呀...又細碗又唔好食\口/

2點開始做assessment...charley同呀彤去南閘開始做先...

我就係北閘一路做問卷一路等....點知等到成3:30都未見人...

去到3:45先見charley過黎...但係佢話唔夠時間所以我下星期先做

感覺好似俾人玩囉...會唔夠時間就唔好叫3個做assessment

搞到我我由8:30緊張要3:30...咩都prepare好晒...有晒心理準備

點知突然同我講唔洗做...果一刻真係會成個人崩潰...我接受唔到...sor

中學果時係咁...而家返工都係咁...點解次次俾人違忘果個總你我?!

刊登時間︰2009-12-11 08:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2009 年 12 月 7 日  星期一 晴天
7/12

 

夠竟呢...英文assessment我同邊個一組??

下星期一就考喇.....我仲未知同邊個一組= =

..

..

06 - 12 - 2009

((k s lo open day))

刊登時間︰2009-12-07 09:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2009 年 12 月 5 日  星期六 晴天
5/12

 

好多金日冇打QOOZA了...因為太忙喇...返到黎又唔想打

呢個星期真係好精彩...test, presentation, 再test=.=

讀咁多年書都未試過多野做成咁...會考果時仲hea過而家

星期一個LIC...我算係溫左書既...不過冇盡力=.=好彩都合格

星期2個WPD既presentation...即刻吹d野講...我d吹水能力都唔錯

因為我睇錯片...打錯野...諗錯野...出到去pre先知...仲唔死=.=

星期3個LAW...恐怖到..不斷溫不斷背...但都係記得8成...我真係盡左力

一路test一路個腦del緊...我驚會唔合格=.= 點算...我唔想下年入A班

星期4考PTH...本本冇咩野...但係MISS部DV嚇到我咩對白都唔記得晒...

各位組員...i am so sarry...我對唔住你地...我應該好好地背熟佢/口\

星期5 返placement...kaka唔得閒所以同佢調左更...好彩調左更..呵

A group + C group真係好好玩...個個都係癲既...下星期都係咁就好lu...

琴日柑柑同TOM哥升呢做左""聖人""...哈哈...TOM哥好野!!! 請食飯!!!

做問卷果時我問個鬼佬:: what is your age?? 點知佢反問番我woo =[]=

佢問:: what is your age?? 15??...我只可以講:: nonono...i am 17 ^^"

我真係似15歲咩...但我記得15歲果時俾人問我係唔你係17歲嫁啵=.=

刊登時間︰2009-12-05 11:48 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]