金日去左郭一葦考cit....終於考完了...謝天謝地!!
見到好多男仔黎考...鄭+yu仲話好多毒男考cit..
哈哈...主要原因係因為呀don都係到....=V=
不過我見到成個hall有9成都係男仔....-____-"
郭一葦既hall好明顯大過天循好多...d位又闊
但係竟然坐木登...本小姐升左上中五就冇再坐過...
太可惡喇....我同軍曹都好唔滿意佢d登...\0/
好...講番份卷...paper 1好明顯係容易過mock果份...
起碼我答晒咁多題...但正確d黎講係吹晒咁多題
不過都好過考mock...連吹都吹唔到落去-____-"
paper 2都mock果份差唔多...有幾題都係唔識...
有題HTML碼我直程空左冇做...果到佔成版的= ="
不過算數啦....等果4分...我豪俾佢!! =V= 哈哈!!
仲有我想講既就係...果個試場主任做咩事??=口="
講野"疾"到離晒譜...我發覺好似仲有少少痴利筋..
果一段野講9世都講唔到....你好緊張啊?? -0-""
仲要唔識派卷...竟然叫我地係份問題卷痴電腦條碼= =
..
..
..
我之前講過我考完cit一定會消滅左果4本書...
我即將會動手嫁啦....唔知大家有冇咩提議呢??=V=
但係我唔會好似軍曹咁一野"思"難本T&T書囉-___-" |