szewan
暱稱: sharon
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
JB YING XANGA`'
JENNIFER XANGA`'
MANDY XANGA`'
MY XANGA`'
SCRYEE XANGA`'
YAMI XANGA`'
YAN XANGA`'
擒♥獸部隊
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 758
留言總數: 178
今日人氣: 25
累積人氣: 15209
2009 年 4 月 25 日  星期六 晴天
25/4

金日落好大雨啊......去左西英考中文卷三同卷五.....

9點開始開收音機set台聽果個會考加油點唱....

d人好有創意...但係聰到又唔敢笑出聲喎...-口-""

份卷三...都okay啦....唔算太難又唔係易..同mock差唔多

卷五.....真係寫建議書...幾驚要寫評論同會議紀錄啊= =

比我想像中容易...不過我幾乎唔夠時間寫-_____-"

整理資料果時用左好多時間....搞到得番半個鐘寫

寫到手都斷-____-"......同平時一樣寫左差唔多900字....

-------------------------------------------------------------------------------------------------

[新少女祈禱] 主唱;; BY2

為何今晚偶像劇要停播
為何總有擠不完的痘痘 喔
為何這包包跟她們背的 花樣不同

我的多啦ㄟ夢 何時會來救我
別讓我煩腦
吃了什麼之後 會變胖會變更醜

祈禱我的追求者不是豬頭
祈禱我的他偏偏也暗戀著我
爛桃花是否太多太多
需要算一算面相和星座

祈禱我的偶像不再亂拍拖
我要的新鞋剛好有人送我
祈禱我不會太快長大
我還有太多未完成的夢

刊登時間︰2009-04-25 02:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2009 年 4 月 24 日  星期五 晴天
24/4

金日去左西英考中文...係課室考試既感覺真好...

人少少....冇係hall到考咁狼壓迫感...=V=

不過隔離左右果2個人都冇黎考..仲以為中文會黎齊tim

份卷一....冇講野...一見到得2篇就知有問題...

黠知係咁有問題嫁-口-".....白話文竟然睇唔明...

淨係第一題已經諗左勁耐...之後果d...一定死晒-____-

卷二....果3題題目....真的令我O嘴了.....=_____="

第一題;; 有朋自遠方來 (冇揀到...都唔知佢想我點作!!)

第二題;; 樓梯與升降機 (作左呢題....希望我作得岩啦-_-)

第三題;; 有人說與其追隨潮流,不如展現個人風格,

你對這句話有什麼看法? (又係呢d題目...不過呀sir叫唔好作議論)

好喇...玩完喇....聽日又要死多獲喇....仲要成2粒鐘呀....= ="

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

頭先係kk個xanga睇到樣好好笑既野...

見無聊就拎黎玩下...製作非常之簡單...

係upload果到慢左少少姐......=V=

不過希望果幾位主角唔好介意(尤其係譚SIR -口-")    

Try JibJab Sendables® eCards today!

 

仲有一個....呢個感覺好歡樂的....XDDD ↓↓ 

Try JibJab Sendables® eCards today!

刊登時間︰2009-04-24 02:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

  

 
 


2009 年 4 月 23 日  星期四 晴天
23/4

金日去左郭一葦考cit....終於考完了...謝天謝地!!

見到好多男仔黎考...鄭+yu仲話好多毒男考cit..

哈哈...主要原因係因為呀don都係到....=V=

不過我見到成個hall有9成都係男仔....-____-"

郭一葦既hall好明顯大過天循好多...d位又闊

但係竟然坐木登...本小姐升左上中五就冇再坐過...

太可惡喇....我同軍曹都好唔滿意佢d登...\0/

好...講番份卷...paper 1好明顯係容易過mock果份...

起碼我答晒咁多題...但正確d黎講係吹晒咁多題

不過都好過考mock...連吹都吹唔到落去-____-"

paper 2都mock果份差唔多...有幾題都係唔識...

有題HTML碼我直程空左冇做...果到佔成版的= ="

不過算數啦....等果4分...我豪俾佢!! =V= 哈哈!!

仲有我想講既就係...果個試場主任做咩事??=口="

講野"疾"到離晒譜...我發覺好似仲有少少痴利筋..

果一段野講9世都講唔到....你好緊張啊?? -0-""

仲要唔識派卷...竟然叫我地係份問題卷痴電腦條碼= =
..

..

..

我之前講過我考完cit一定會消滅左果4本書...

我即將會動手嫁啦....唔知大家有冇咩提議呢??=V=

但係我唔會好似軍曹咁一野"思"難本T&T書囉-___-"

刊登時間︰2009-04-23 02:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]