2006 年 11 月 3 日  星期五

 

唉`今日好PA街牙,,原本以為可以好早D放啦..點知要留低,,死MISS 吾好再比我見到你,,
好黑我憎,,琴日對我奸笑,,今日就`對我苦笑,,算把啦-﹏﹏-
最衰就系留低完仲要上番去做通識CORR,,MISS LOW好煩,,
叫人上去做又3埋門,,等我系到白等..好彩有袁大頭幫我做左好多姐..
唉`原本以為有人約我出街嫁嘛,,點知系屋企等左成日..得袁小雲約過..JOEY叫過..班班叫過,,
好想同我班姐妹唱K牙/____\可惜行街比我用哂D錢啦
嗚嗚..討厭牙,,一日到黑正系陪男仔傾MSN/.\佢地好煩牙,,女仔又訓哂/.\宜家我感冒,,好辛苦牙,,嗚嗚
辛苦到想死牙,,個頭好L痛,,宜家仲要幫牙妹班FD拾我間{屋*}我暈牙,,如果
↑抄番人地牛言果到的XDDDD頭超L暈....好辛苦牙,,發燒,,好彩屋企人仲吾知姐-VVVVV-VV
知既就要睇E生嫁啦/.\好彩我叻叻姐XDDD仲識笑-___-近排成日玩ONLINE,,新手果D塘煩,,同日玩低我禁多..
嗚哇}}}快樂就是最好的掩飾體,,自從.....我就成日笑..老實,,我吾知笑乜,,
不過算啦,,最小笑果時可以代替淚水出現`我又痴線,,吾好怪我一時開心一時傷心-_____-
因為我的本體是可悲的,,請不要怪我`,,戀愛盒子化妝盒 超級好玩哩,,有玩的請牛言XDDD
勁舞團邊個有玩都要牛言XDDDD睇過我日記都要留言@V@
男女吾MIND的XDDDDD,,:P今日...好慘牙,,..好煩牙}}}}知吾知衰GA你,,成班系到GA!!!
@V@唱K不成,,傷心XD,,人地欲玩不成,,不開心也XD,,別怪我冇錢,,別怪我不能出去唷><
近排}}}輝希對我好好牙/\/\個衰人..等死人,,冇啦啦改名..少希吾好咩,,
不過你用既我都會鐘意GE=]你才能令我表出微笑,,我能看見明天的陽光嗎??
TO::BOBO
SOR牙,,BOBO同牙橙,,我吾系吾想去唱K GA,,但系我真系用哂D錢NA,,嗚嗚嗚...XDDDD
唉牙,,我想痴根牙....}}最小吾洗煩到我,,今天的風吹走我的暖意..
我也真有迷網的一天,,你們.....誰會來愛我,,,NONOONOO自相矛盾`,,我不要**愛恨也存在,,
我只想擁有你,,艾牙,,又痴L左線,,我系快樂既本體,,/\/\{細蒙}多謝你關心,,
我會冇事嫁啦..傷心開心我只需要他的安撫......>V<V我就黎變成雙面小矮妹了,,
XDD我識講笑話啦,,,吾洗膽心我NA!!我講既野又邊會好假呢.........
  

刊登時間︰2006-11-03 07:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

      



szeyim
暱稱: 雞 蛋 *
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單