body{filter:Blur(Direction=45,Strength=5)}

 _\'}◇||_ *-\,.這是一場﹛遊戲﹜..? { ▋,\'\"﹏*-\"

◇-..\;`°在這寒冬很暖〢....°* ▼..\"`〞ζ.×〃因感到︴× ..愛\" ★︴.....-    

szsewan123
暱稱: ◇|"!笨*-____╳.s!u詩●.||
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-30
◆|~*-好內冇打><|...
﹏▲|-*運動會-◇!
||.*-吾識打|/*-
*-/_冇___|||
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
|_".,歌歌◇/*-|
▆}"./God is a girl !~`"\=
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 12 月 25 日  星期一   晴天



 

 

◆.+|這是聖誕MA??../*]

halo..

小學最後一個ChRiStMaS

過得hApPy  MA?!?

一定架啦..

哎~

聖誕..冇乜FEeL 囉

一個人過

今日時間過得好慢

====================

今日屋企成日都無人

我睇返6年級影既相

好想喊...

個陣個個都好天真

乜都吾洗理

E +考試...升中...成績

煩到爆

真係希望返番細個

打秋千...吾洗比人話底B

食野..食到污[租]吾洗比人笑

E+大個左..呀..未算

係一個吾3吾4既年零

要細吾細要大吾大

現在D大人真係吾知我地唸乜

思想太過時LA

成個假期係度織野比[佢]

吾知比吾比到>.<

驚佢吾要""""

哎.吾講LA

88

時間:2006-12-27 08:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]