| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 11 月 10 日 星期五  |
|
||▅\]_*...今曰幾好玩牙XD!XD! |
|
今日考試ar...
好易ar!!XDXD..
希望吾會肥老喇.中午乜都無食..好肚餓ar..
不過食少1餐半餐吾會死GE!!
1點幾..同渣渣@方嘉俊上左天堂
去個陣see到端姐..
佢話一陣上離W○..
上到天堂無内洋@威離左..
佢地打藍球..but我想訓教...
係wo..冰冰比何發打到喊T^T慘..
洋安慰返冰冰...直係好...
玩玩下..梅红賓@何精佢地落左離
好煩..5 like ar>3<..
我上左去打波..
chan俊打到警中響ar=.=
太勁la佢..... !!
以後佢地又上左離play..
chan俊正到洋...洋喊wo=.=
之係我地d女仔自己play..
冰冰輸左要同洋say""我中2你""
講左牙^^...
4 點幾me就返左屋企喇..!!
掰掰..
|
|
時間:2006-11-10 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
|