body{filter:Blur(Direction=45,Strength=5)}

 _\'}◇||_ *-\,.這是一場﹛遊戲﹜..? { ▋,\'\"﹏*-\"

◇-..\;`°在這寒冬很暖〢....°* ▼..\"`〞ζ.×〃因感到︴× ..愛\" ★︴.....-    

szsewan123
暱稱: ◇|"!笨*-____╳.s!u詩●.||
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-30
◆|~*-好內冇打><|...
﹏▲|-*運動會-◇!
||.*-吾識打|/*-
*-/_冇___|||
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
|_".,歌歌◇/*-|
▆}"./God is a girl !~`"\=
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天



 

 

||▅\]_*...今曰幾好玩牙XD!XD!

                         今日考試ar...

                        好易ar!!XDXD..

            希望吾會肥老喇.中午乜都無食..好肚餓ar..

              不過食少1餐半餐吾會死GE!!

               1點幾..同渣渣@方嘉俊上左天堂

                      去個陣see到端姐..

                               佢話一陣上離W○..

               上到天堂無内洋@威離左..

             佢地打藍球..but我想訓教...

                               係wo..冰冰比何發打到喊T^T慘..

                            洋安慰返冰冰...直係好...

               玩玩下..梅红賓@何精佢地落左離

                      好煩..5 like ar>3<..

                              我上左去打波..

          chan俊打到警中響ar=.=

                               太勁la佢..... !!

                                 以後佢地又上左離play..

               chan俊正到洋...洋喊wo=.=

                                       之係我地d女仔自己play..

            冰冰輸左要同洋say""我中2你""

                                講左牙^^...

                       4 點幾me就返左屋企喇..!!

                                  掰掰..

時間:2006-11-10 09:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]