body{filter:Blur(Direction=45,Strength=5)}

 _\'}◇||_ *-\,.這是一場﹛遊戲﹜..? { ▋,\'\"﹏*-\"

◇-..\;`°在這寒冬很暖〢....°* ▼..\"`〞ζ.×〃因感到︴× ..愛\" ★︴.....-    

szsewan123
暱稱: ◇|"!笨*-____╳.s!u詩●.||
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-01-30
◆|~*-好內冇打><|...
﹏▲|-*運動會-◇!
||.*-吾識打|/*-
*-/_冇___|||
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
|_".,歌歌◇/*-|
▆}"./God is a girl !~`"\=
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 11 月 11 日  星期六   晴天



 

 

◇●...\|好HaPpY牙▄||_**

                                   今日8點幾比人嘈醒.....

                           發緊夢的..!@#$%^....!!

             之後去左渣渣屋企..無野玩...

                   又去左冰冰屋企..

         叫外賣吃飯盒=.=

                                             慘....

                              以係FoNg  Ka ChUn話上天堂...

                                              我地..端..冰..渣渣.Ar B...上左去...

               等左一陣...FoNg  Ka ChUn上左~

                             我地係度打排球....

                                                隻手超痛.....

                  SeE班BoY打bO.....

                                            幾好睇AR....

                            吾明佢地WhY咁LiKe打藍球...

                             6點幾返左屋企...

                   呀!!個飯盒仲係冰冰屋企=.=""

                  係咁喇..

                                                            掰掰

 

時間:2006-11-11 08:46 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]