Oh!!! 今日超多功課ar!!!又難做wo
本來都好地地,一到數學lesson到死la
Why???因為Mr Lee又比超多功課la
佢比D功課又多又難做,真係死得人多
夜晚我好努力做功課,但係個friend又叫我去練接力(學界)wo
又無得做,到9點鐘返到屋企先有得做
做到12點幾,先go to bed
超辛苦ar!!!