今日番學...收左3份禮物-口-”一份係靖同傑合送既..第份就係欣送既∼仲有一份就係so送既-口-’
上堂唔講..番到屋企就拆禮物...好鍾意-口-’!!∼
之後又係睇下惡魔..玩下icq咁過左一日><!!