今日本身想開個xanga日記板∼不過...全部英文==’唔識睇-0-’所以就開左個qooza既..本身之前都有個...因為太耐冇用..比我刪左-v-’∼
今日放學就番屋企食飯飯∼-v-’2點幾...落左孖場打波∼之後同方永成鬥鎖匙圈@@∼我win左-0-’...之後同黑仔,東茹佢地去左南公玩-0-’玩到4點多d∼我又番番孖場,佢地就係南公玩∼去到見到文浩兄黎左-0-’咁就睇佢.亮同埋2個人鬥波∼
時間不知不覺地過去∼?‘好快地..佢地都鬥完波-0-’之後就係度射下波咁∼就係呢個時刻-0-’見到啊嫂-0-’(幾令的-v-”)...咁果位人兄(對號入座-0-”)就去左同嫂嫂玩><∼真係..有點兒那個--’(唔好見怪丫..)咁就得番我同亮b係度射波-v-”係呢個時刻∼浪浪出現左-0-’咁都係3個係度射下波咁∼我見就6點...就埋單-v-’點知...最尾果球..比我穿針(真開心==’)之後就番左屋企luu∼
番到home∼就開電視睇埋半個鍾mvp..原來今日打雲上丫@@∼早知早d番黎睇啦==’
好攰∼冇咩野想講了-0-’多d留言吧!!

|