一早起身..就開左機..又冇咩人上左icq wo∼咁就打機同上論壇∼悶到死..fu\./
本身諗住叫佢地去打波..但我自己串完魚蛋,但手指仲痛緊...唉\_/好悶丫!!原來佢地全部去晒籃公\-/...
就係咁..打下機,食下野,手指又痛下..咁就過左一日∼悶爆\./